Hop til indhold

Barbara i Aarhus - dejlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg er tilfældigvis i Aarhus i disse dage pga. arbejde og var så heldig at prøve et besøg hos Barbara idag: https://annoncelight.dk/showad/354431

Jeg kan varmt anbefale hende. Fint sted i Viby som er nemt at finde. Hun lukkede mig ind med et smil på læben, og var i dejligt glad og humoristisk humør. Vi aftalte en pris, og så tog vi et brusebad sammen. Det var super lækkert, og Barbara er god til at lave en gfe. Vi tungekyssede, og kælede som et forelsket kærestepar i bad sammen, og hun gik ned og tog den dybt i munden.

Barbara virkede oprigtig imponeret over min pik, og selvom det nok bare var skuespil, så fik hun mig til at føle at hun virkelig syntes at den var større end hun har set før. Det skulle dog også vise sig at hendes fisse næsten var for stram til mig. LOL.

Bagefter tog vi en fantastisk 69 på sengen, hvor jeg fik hende slikket til orgasme, og bagefter tog jeg hende bagfra og kom dybt i hende. Hun tilbød bagefter en massage, som hun også et ganske god til. Det var ærgerligt at jeg ikke havde tid til mere end 45 min, for kunne sagtens have brugt timer med hende.

Barbara er ret lav med en fantastisk krop. Gode bryster og lækker røv. Eneste minus er at hendes engelsk er meget dårligt, så hun bruger mest portugisisk under akten.

Men helt klart et besøg værd.

Redigeret af TTman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.