Møffe 2203 Skrevet 14. Juni, 2023 Har været forbi her, da jeg var nysgerrig og blev fristet af der stod "Nyt" også tilbud på 1 time med 2 piger massage... Jeg ringede 10 minutter før og ingen problem jeg kunne bare komme;-) Det gjorde jeg så. En ældre thai (60+?) tog i mod -nok hende på billederne. Blev vist ind i bollerummet til venstre -og døren fik krampe på med det samme. Hun spurgte hvad jeg kunne tænke mig -jeg gentager -"jeg vil gerne prøve jeres tilbud til 700kr. for 1 time med 2 piger" Det kunne jeg så ikke da den anden pige var optaget, men jeg kunne da starte med hende -og om jeg bare ville have hj el. fp -sagde hun i en sætning uden pause -"nææ jeg vil bare gerne prøve jeres tilbud" sagde jeg. Spurgte hvornår hun var klar -omkring en ½ time -nåmen så komme jeg bare tilbage om lidt. Men det synes hun ikke om. Jeg fastholdt dog, at det var det jeg ville. Og sagde jeg muligvis vende tilbage om ½time. Hun var ret styrrende/manipolerende, taler godt dansk. Da jeg kørte var jeg sikke på -jeg kom ikke tilbage til hende. Det var ingen lyst, selv om hun sagde den anden pige var ung og smuk. Nejtak. Har tidligere haft mange store oplevelser der for år tilbage... Det eneste det ligner sig selv der er huset... Måske andre har set den anden "unge smukke pige"?? https://annoncelight.dk/showad/305637 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 15. Juni, 2023 Sagde hun noget om, hvad hun skulle have for hj eller fp? Hvordan er den fysiske fremtoning på den ældre dame, holder hun sig godt af sin alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 15. Juni, 2023 Herbertus skrev, for 3 timer siden: Sagde hun noget om, hvad hun skulle have for hj eller fp? Hvordan er den fysiske fremtoning på den ældre dame, holder hun sig godt af sin alder? Hvis du kikker på billederne på al (og det er af hende) jeg er ikke lige til den type -men måske det lige er dig. Hun talte ikke noget om øvrige prisen -da jeg jo kun ville prøve deres tilbud til 700kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 15. Juni, 2023 Synes nu det er svært at se om det er ens type ud fra de billeder der. Man kan ikke se noget af ansigtet samt billeder kan jo godt tages fra gunstige vinkler. Har spurgt til priser og springer over for nuværende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 20. Juni, 2023 Ja det er et godt tilbud til 700kr for 2 i 1 time , men det kræver begge har tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 20. Juni, 2023 Stenbukken4700 skrev, for 1 minut siden: Ja det er et godt tilbud til 700kr for 2 i 1 time , men det kræver begge har tid Har du prøvet det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 20. Juni, 2023 Nej ikke i nu , overvejer det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 25. Juni, 2023 Så fik jeg prøvet deres tilbud: 700kr. for 1 time med 2 piger! Jeg ringede og spurgte direkte til tilbuet og om de havde tid -det havde de og efter 5 minutter var jeg der. Mutter lukkede op -og viste mig ind i bollerummet til venstre -hun bad om jeg betalte og tog mit tøj af, og lagde mig på briksen -det gjorde jeg så og hun kom hurtig igen og begynde at massere skulder og nak -lidt efter kom nr.2 hun startede så med benene -mutter kan dansk og nr.2 lidt engelsk -men hende så jeg ikke før jeg blev vendt rundt meget senere (45minutter) mutter spurgte før og under xflere om jeg ville have mere/ekstra -hvilket jeg svarede "måske" -hun forklarede det var billigst at bestille før -eller kostet det 200kr. ekstra for hj. -jeg sagde "jeg er ikke interesseret i hj" -men hun blev ved og hentyde -ingen pirring undervejs. massagen var grundig og de havde god tid til at nå hele vejen rundt -men alligevel skulle bagsiden åbenbart havde mest opmærksomhed. Da jeg langt om længe blev vendt rundt -gentog hun og daskede til lillemand "skal han havde noget?" jeg fastholdte jeg gerne ville havde min massage 1 time af hele kroppen... -hun undrede sig med de forsatte. Så begyndt hun at komme med tilbud -jeg sagde "hvis jeg skal have ekstra skal det være sex -og ikke 10minutter" -hun gav et tilbud på sex med nr.2 pige 30minutter -og hun ville gå ud -det blev så rettet til 20 minutter da jeg kun havde 650kr. tilbage i pungen. Men fint nok. De gik begge ud -og jeg skulle bare ligge mig klar -nr. 2 kom ind og fandt klude/servietter frem -og begyndte at tørrer/gnide mig i skridtet -lidt sjovt -hun satte i mellem mine ben på knæ -og gik så i gang med at vække lillemand fra de døde... -det lykkes meget godt. og fik en kondom på -og hun gik i gang med at sutte -det gjorde hun sgu meget godt -men jeg rakte ud efter hendes bryster -hun var snerpet -og prøvede, at få mig til at ligge igen og om hun -kunne undgå at smide tøjet... -sagde den anden havde sagt hun kun skulle sutte -næ næ og hun måtte nødtvunget smide kludene -men brillerne ville hun absolut beholde på -måtte helst ikke rør hende -og da jeg sagde hun skulle sidde sig på min pik vendte hun røven til og red løs -men jeg tog et fast tag i balder/hofter og landede hende og kørte hende i stedet frem, og tilbage i sted for op og ned -da hun gjorde det alt for hurtigt -hun beklagede sig og så måtte hun ligge sig -og jeg sprang på hende -men igen jeg måtte ikke røre hende nærmest -så okay jeg havde pikke i hendes kæmpe fisse og tog om hendes skulder -og stødte i bund -det kunne hun pludselig godt lide og -virkede til, at bliver lidt iterrede på sig selv over det... -og stoppede mig -nu ville hun slutte med hj -hvilket passede mig fint at komme af med gummiet... Hun gav et seriøst godt hj -men en i mellem trykkede hun hårdt på nosserne -det fik jeg hende til, at lade være med -da jeg kom trykkede hun så på undersiden af min pik -så jeg nærmest ikke kunne sprøjte -hvilket jeg fik hende overbevist om var helt forkert... Det synes hun var sjov og hun grinte for første gang! Til prisen fik jeg vel, hvad jeg kunne få -men gider ikke komme der igen -det var et nummer for træls en oplevelse -og ligesom om det hele kun handler om en ting -hvor meget kan de "presse citronen" -ligesom om min oplevelse betyder mindre for dem -manglende kundepleje/interesse... Mutter fortalte de begge var 50år -og det er de helt sikkert også måske + Men huset vække glade minder fra en svunden tid -som aldrig mere kommer tilbage... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg