Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/367784

Det er helt afgjort hendes billeder og hun er virkelig en flot kvinde.
Hun beskriver sig selv som very fit og det er hun godtnok også.
Jeg nåede lige at endelig få hende besøgt på hendes sidste dag, men hun kommer heldigvis igen til oktober.

Man skal ikke komme for massagen, den var dejlig men ikke sådan løsnende.
Men det efterfølgende var helt fantastisk, wow.

Kan kun anbefale søde Lisa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iron man skrev, den 29.9.2023 at 11:19:

Kan se at der er kommet en Lisa thai tilbage til Bording. Ved ikke om det er den samme lækre Lisa som var der tidligere

Det var ihvertfald Lisas billeder.
Så gætter stærkt på at det er hende, det passer også med en 3 måneder hjemme i thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Lisa her til aften, og kan bekræfte ovenstående. Lisa er en rigtig smuk pige med et kønt ansigt, og en super lækker og slank krop. Hun taler fint engelsk, og er sød at tale med.  Stedet er ok diskret - for enden af en blind villavej, men da der arbejder flere piger på stedet, stor jeg folk fra Bording ved hvad der foregår der, men jeg har dog aldrig mødt nogen, selvom jeg har været gæst i huset adskillige gange. Billederne er uden tvivl ægte og af nyere dato, så det man ser er det man møder i døren. Jeg har besøgt Lisa flere gange, og kommer bestemt igen. Min bedste anbefaling herfra - gav 1100 for 45 skønne minutter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lisa er tilbage. Hurra! Jeg kan blot tilslutte mig de fine anmeldelser. Hun er crazy smuk og dejlig og fantastisk sød. De næste tre måneder kan blive rigtig dyre og dejlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde den mest fantastiske oplevelse forleden hos Lisa. Hun er sød hun er smuk og hun er behagelig empatisk, ikke overdrevet men bare på den naturlige måde man ønsker. Tror hun har fået "vokseværk" i brysterne de strutter lystigt og er meget velplacerede ( og faste) godtnok kan Herrrman bedre li' de lidt mindre og måske knap så faste :rolleyes:

Hun startede med en gang rygmassage som ikke vinder priser men SÅ blev det godt <3 da jeg fik mig vendt og kunne begynde at nyde hendes krop smage hendes meget velsmagende fisse og lige strejfe bagdøren ved samme lejlighed. Derefter kom hun ovenpå på mig og det gav mig yderligere mulighed for at betragte hende. Afslutningen blev i doggy hvor jeg kom i løbet af et par hug.

Nu sidder jeg faktisk og får lyst til at besøge hende igen.....aftalen ER lavet :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrrman skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde den mest fantastiske oplevelse forleden hos Lisa. Hun er sød hun er smuk og hun er behagelig empatisk.

Nu sidder jeg faktisk og får lyst til at besøge hende igen.....aftalen ER lavet :wub:

Helt enig. Lisa er "a sweetheart if there ever was one". Hun er både sød og smuk og megasexet. 

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamframidtjylland skrev, for 24 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/356553

Har også haft den udsøgte fornøjelse at blive serviceret af Lisa 

Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger det sted det sted kan klart anbefales rigtig god service flotte thaipige. 
 

9/10 service og nydelser.  

Du kommer noget rundt først Lisa i Bording, så Mata i Vejle. Hvem var bedst og hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...