spanishguy 2 Skrevet 14. Juni, 2023 Besøgte idag denne skønhed. Hun er uden tvivl den den sødeste, og lækreste pige, jeg har været sammen med længe. Jeg valgte et blowjob med slug. Hun gav pikken masser af savl og gaggede flere gange og tog den til roden. Ingen stress eller nogen som helst, slugte hele ladningen. Jeg skal MEGET snart besøge hende igen. Hun er helt fantastik. Vær sød ved hende! https://annoncelight.dk/showad/375222 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 121 Skrevet 14. Juni, 2023 Du må være en af de heldige.. allerførste anmeldelse på en ny pige, og så er besøget simpelthen "fantastisk". Tak for anmeldelsen... tror jeg...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 14. Juni, 2023 TheDude69 skrev, for 18 minutter siden: Du må være en af de heldige.. allerførste anmeldelse på en ny pige, og så er besøget simpelthen "fantastisk". Tak for anmeldelsen... tror jeg...... Nogen skal jo være heldige også første gang hos en ny pige ikke....? Hvis den evige såen tvivl om og mistænkeliggørelse af nye medlemmer og deres anmeldelser / oplevelser fortsætter, så ender det jo med, at det kun er de sædvanlige anmeldelser og røver historier fra gamle velkendte og respekterede brugere af de samme piger om og om igen. Giv nu nye brugere en chance og er man virkelig mistænksom, så giv admin teamet et praj 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 14. Juni, 2023 @TheDude69 deltager ikke i tråd mere. Videre med skriv om pigen. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 339 Skrevet 19. Juli, 2023 Nu er Sasha i Ålborg. (375222) Er der nogen der har mødt hende i Ålborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg