Hop til indhold
Dario

Maja, Hjørring/Ålborg

Recommended Posts

Tror det er en Fake annonce, der står hun vejer 38Kg!! Mobilnmmeret er på 7 cifre og prisen 1200kr for en time :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende først på året. Det var lidt en blandet oplevelse, der dog hælder til den goe side.

Dengang var der ingen kærestesex, som hun skriver hun har nu.

Hun er virkelig en mager pige, næsten for meget efter min smag, men også kun næsten:-) Hun virkede meget ny i faget og sagde ikke ret meget.

Køn og sød pige, ingen tvivl om det. Tror hun skal besøges igen. Er der gfe og hele baduljen til 1200 kan det ikke gå helt galt;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende først på året meget tynd pige er ikke hende på billeder

men fik en god oplevelse med hende havde lidt travlt i starten og skulle bare ha det overstået

men da jeg sagde der var betalt for en time og ville ha en time med hende gik det fint

hun taler dansk vil tro hun er fra Indien måske sød pige man skal passe godt på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan da godt være hun er fra Indien, hendes kulør er i hvert fald ikke helt "dansk". Mener at huske hendes sprog var uden fejl, dog med accent fra Århus egnen, tror jeg;-)

Det er heller ikke så vigtigt hvor hun kommer fra og hvad sprog hun taler. Synes det er en pige i skal gi en chance. Jeg vil i hvert fald besøge hende igen når lejligheden byder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...