Hop til indhold

Viby J new Cristal Blue

Featured Replies

Skrevet
Har besøgt Cristal Blue

Da jeg ankom blev jeg vist ind i soveværelset fik jeg en god overraskelse. 
Der hvad dejligt nedkølet pga. hendes ventilator lige foruden hendes services hvad jeg havde brug for her i varmen!

Hun taler udmærket engelsk så det gik helt fint med hvilken service, som jeg ønskede.
Hun startede med en blowjob uden kondom.
Vi tog så lige missionæren lidt og hun red mig rigtig GODT!

Da jeg var tæt på, at komme røg kondomet, af og jeg kom ud over hendes bryster. 
Hun legede lidt med det og smurte brysterne ind i det pænt FRÆKT.
Bagefter talte vi lidt sammen og jeg smuttede videre.

Da hun var rigtig sød, som sagt talte udmærket engelsk og havde en VENTILATOR, som stod og kølede.
SÅ kommer jeg helt sikkert igen !!

Samlet set var oplevelse 10 ud, af 10.

Nu med et link til annoncen.

Redigeret af Henrik H

Skrevet

Hun er 42 år gammel, de gode billeder er hende for 20 år siden. Hun er dog stadig pæn, men ikke som i slut 20'erne som der bliver beskrevet i smserne. 

Til massage brugte hun shower gel og hun havde ikke glidecreme?

Hun kunne tydevis ikke gennemføre samleje, det gjorde tydeligt ondt på hende. 

Hendes bryster gjorde ondt og måtte ikke røres ved. 

Hun havde generelt mange undskyldninger, hvortil jeg stoppede uden nogen gevist i håbet om at genvinde min egen værdighed.

Sengen knirker som bare fandens. Selv beskriver hun at hun har problemer med at sove grundet at lys trækker ind i lejligheden når hun prøver at sove. 

Hun sagde selv at hun modtager 50 % af beløbet. Der er altså tale om bagmænd der tjener penge på disse kvinder ude i Viby J tæt ved Kaj Munks Vej. Og ikke en mindre husleje pigen betaler for en dag eller lign som andre kvinder i byen har fortalt mig de gør. Jeg betalte med mobilepay, også en smart måde at have styr på pengene må man sige. Denne sætning om at hun modtager kun 50% af de 800 kr jeg gav, gør meget ondt i maven her bagefter. 

Når du kontakter hende på sms, fortalte hun at det er bagmændene man skriver med og bestemmer hendes program så at sige.

Jeg fornemmede en duft af muligvis alkohol på hende, og en person der måske ikke var det bedste sted mentalt, også derfor jeg faktisk har lidt ondt at hende, men meget aarig over disse personer som "bestemmer" over hende. Derudover Henrik spår jeg tvivl om din troværdig omkring denne adresse ude i Viby J, dine tidligere indlæg om dette sted har en meget mekanisk salgstale vibe.  

Det kan sagtens være mig den er gal med. men jeg tør godt sige at der findes bedre mulgiheder i aarhus området end dette. 

Jeg kontaktede politet om dette sted, for fuck hvor har jeg dårligt med det. 

Skrevet
Danty131 skrev, den 15.6.2023 at 00:46:

Hun er 42 år gammel, de gode billeder er hende for 20 år siden. Hun er dog stadig pæn, men ikke som i slut 20'erne som der bliver beskrevet i smserne. 

Til massage brugte hun shower gel og hun havde ikke glidecreme?

Hun kunne tydevis ikke gennemføre samleje, det gjorde tydeligt ondt på hende. 

Hendes bryster gjorde ondt og måtte ikke røres ved. 

Hun havde generelt mange undskyldninger, hvortil jeg stoppede uden nogen gevist i håbet om at genvinde min egen værdighed.

Sengen knirker som bare fandens. Selv beskriver hun at hun har problemer med at sove grundet at lys trækker ind i lejligheden når hun prøver at sove. 

Hun sagde selv at hun modtager 50 % af beløbet. Der er altså tale om bagmænd der tjener penge på disse kvinder ude i Viby J tæt ved Kaj Munks Vej. Og ikke en mindre husleje pigen betaler for en dag eller lign som andre kvinder i byen har fortalt mig de gør. Jeg betalte med mobilepay, også en smart måde at have styr på pengene må man sige. Denne sætning om at hun modtager kun 50% af de 800 kr jeg gav, gør meget ondt i maven her bagefter. 

Når du kontakter hende på sms, fortalte hun at det er bagmændene man skriver med og bestemmer hendes program så at sige.

Jeg fornemmede en duft af muligvis alkohol på hende, og en person der måske ikke var det bedste sted mentalt, også derfor jeg faktisk har lidt ondt at hende, men meget aarig over disse personer som "bestemmer" over hende. Derudover Henrik spår jeg tvivl om din troværdig omkring denne adresse ude i Viby J, dine tidligere indlæg om dette sted har en meget mekanisk salgstale vibe.  

Det kan sagtens være mig den er gal med. men jeg tør godt sige at der findes bedre mulgiheder i aarhus området end dette. 

Jeg kontaktede politet om dette sted, for fuck hvor har jeg dårligt med det. 

Det er jo virkelig rart, at du advarer os. Men du sætter denne GP i et meget træls lys overfor sine bagmænd, fordi du fortæller, alt hvad hun har fortalt om hendes bagmænds metoder. Vi VED at dette foregår. Så din anmeldelse er jo en god advarsel for os, men ikke særlig god for den enkelte. 

Desuden afslører du også hvor placeringen er ude Viby. 

Skrevet
udinaturen skrev, for 21 timer siden:

Desuden afslører du også hvor placeringen er ude Viby. 

Er det ikke fint? Så ved vi andre hvilken adresse vi skal holde os fra

Redigeret af Montgomery

Skrevet

Jeg har kun haft gode oplevelser på den adresse. 

Montgomery skrev, 1 time siden:

Er det ikke fint? Så ved vi andre hvilken adresse vi skal holde os fra

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.