Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogle der ved om kat er på ferie. Her prøver et skrive til hende hun plejer at svare ret hurtigt. Har prøvet med et gl nr jeg har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi

hvor ved du det fra at hun Blev anholdt, har du ses det eller  det vare bare noget du Skrevet. Flere gange nu du har skrevet dårlig ting om Kat. Måske kunne du godt tænker dig kommer i fængslet i stedet for. Hvis ikke, så skrev nogle ordentlig. Ikke. Min ven. Du må have en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr
Biolet skrev, den 14.6.2023 at 13:54:

Hej er der nogle der ved om kat er på ferie. Her prøver et skrive til hende hun plejer at svare ret hurtigt. Har prøvet med et gl nr jeg har. 

hej friskfyr jeg kan fortælle at kat lever og har det godt . Jeg kan ikke forstå du bliver ved med at komme med usandheder om KAT hvad har hun gjort dig . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er dælme en sørgelig person, jeg talte i tlf med Kat i går aftes, hun er godt nok også træt af at der er nogle der skriver alle de løgne. 
Få dig dog et liv. 
Du er garanteret også en af dem der tror pigerne gider chatte om sex på deres arb.tlf. Eller er det dig der bruger penge på taletidskort og bestiller tid uden at dukke op???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...