Hop til indhold
Sharingan

Michelle in Aalborg

Recommended Posts

Efter lidt spekulationer og tvivl om, det virkelig kunne passe, at disse billeder var den samme kvinde, som man møder, da hun jo har en helt fantastisk krop, så blev jeg bestemt ikke skuffet, da jeg mødte op på adressen.. Det skal understreges at det ER kvinden man møder på billederne, det er der ingen tvivl om! Jeg havde bestilt 45 min med gfe, som er i hendes standard priser, hvilket hun udførte til UG! Hun er et meget åben og behageligt menneske, hvor man uden tvivl føler sig velkommen og i centrum, fra man træder ind. Jeg havde inden mødet forhørt mig om, at jeg kunne få et bad inden, da jeg kom direkte fra arbejdet, hvilket jeg sagtens kunne.
Jeg får for alvor set hendes dejlige former, da jeg kommer ind til Michelle igen efter badet, hvor hun står intet mindre end skarp og klar på at tage imod mig.. Wauw, sådan en krop skal man lede længe efter..

Vi begynder så småt med at kysse og nusse lidt, hvor hun spørger kort tid efter om jeg ikke vil ned og ligge, hvilket jeg selvfølgelig med glæde gør.. Hun begynder at kærtegne min krop inden hun hopper ned til bette manden, hvor hun gør et fænomenalt arbejde! Bagefter ender vi i lagengymnastisk, hvor der bliver givet gas, hvor der også er en fantastisk indlevelse og hun er ikke bleg for at prøve forskellige stillinger, når man spurgte! 
Gudskelov var der en blæser på værelset, som var med til at nedkøle en, efter sådan en omgang og især i dette vejr. Begyndte så småt at svede og hun spurgte om det ikke var hendes tur til at svede nu og jeg lagde mig på ryggen, hvor hun færdiggjorde arbejdet. 
Efter seancen spurgte hun om jeg ville have et bad, da jeg havde svedt lidt og det fik jeg så taget, hvor det sluttede af med, vi small talkede, inden jeg hoppede afsted igen! 

Jeg kan uden tvivl anbefale Michelle, hvis man er til en skøn latina med både former og et kønt ansigt, som er serviceminded og ikke kigger på klokken overhovedet! 
Jeg kommer helt sikkert igen!

https://annoncelight.dk/showad/268766 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...