Hop til indhold
Chopper

Varme Pia i odense

Recommended Posts

Pia er en sød og rigtig køn Milf som jeg igen og igen med stor glæde vender tilbage til. Hendes service er legendarisk i top og hun har været anmeldt mange gange på diverse sider.  Hendes cremepirringsmassager er i særklasse og total gfe, ja hun er nærmest det jeg vil kalde kærlig og hun blir våd helt om i nakken når man slikker. Hun er blevet lidt buttet, men på den gode måde.

Joret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lykkedes endelig at gense varme Pia. Jeg havde næsten glemt at jeg var sammen med hende i Albanigade, det må vel efterhånden være et par år siden.

Jeg huskede hende som en jeg gerne ville møde igen. Jeg fik en ok gennemsnitlig oplevelse, som jeg vil tro kan blive bedre efter et par gange, så vi lærer hinanden at kende lidt bedre. Hun har hår på missen for dem der gerne vil have det. Hvis hun er på Fyn til næste år kommer jeg igen.

Hun spurgte om hvordan jeg gerne ville have det, og så er det jo ikke hendes skyld at jeg ikke lige udtrykte mig helt præcis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej folkens

Jeg må desværre lægge en dæmper på begejstringen. Hun er er venlig og det ER hende på billederne. Men alderen er helt ved siden af...

Det er der for så vidt ikke noget nyt i, men i dette tilfælde talte jeg i telefon med hende inden vores møde, hvor hun forsikrede mig, at hendes alder var 37. Jeg gætter på mindst 10 år ældre.

Selve ydelsen var jeg heller ikke så imponeret over. Jeg ville gerne slikke hende, og fik også plantet en lækker fisse over mit ansigt. Men hun sørgede for at placere sig, så tungen ikke kunne nå selve hullet. Ærgerligt, når man ellers gerne vil smage grundigt på varerne :-)

Jeg kommer ikke igen..!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Jamen det er da utroligt! Teknikeren klandrer mig for ikke at kunne læse hans tanker, men bestiller tid igen alligevel, så helt ringe kan det jo ikke have været. Københavnerne er ked af at han ikke kan nå hullet, men på intet tidspunkt siger han noget... Og det på trods af at jeg starter med at sige, at han skal bare sige til hvis der er noget han vil.... Og på vej ud af døren spørger jeg endda om der er noget han gerne vil klage over - ih nej, siger han så, det er der ikke, men han går hjem og skriver en negativ respons... Meget voksent! Hm, må jeg gøre de herrer opmærksom på at der skal 2 til tango og det nytter altså ikke noget at man vil ha pigen til at gætte hvad vej man gerne vil danse. Tankelæsning er altså ikke en del af jobbeskrivelsen!

Jeg beder altid mine kunder om at sige hvad det er de vil, for jeg er helt på det rene med at hvad den ene synes er fantastisk, det gider den næste ikke bruge tid på.... Jeg spørger altid om der er noget man gerne vil " klage " over i forløbet, da kritik er noget jeg kan bruge konstruktivt til at give en endnu bedre oplevelse når gæsten kommer en anden gang og derudover forsøger jeg at give så varm en oplevelse jeg kan i forhold til den gensidighed, eller mangel på samme der strømmer den anden vej.

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Pia,

Hvad er der blevet af den gode gamle "kunden har altid ret"?

Mit budskab til mine "med-kunder" er blot det, at jeg sammenlignet med besøg hos adskillige andre kvinder, havde en middelmådig oplevelse hos dig.

Jeg tror gerne på, at du lytter til dine kunders ønsker og behov og går langt for at tilfredsstille dem. Jeg foretrækker bare at handle steder, hvor oplevelsen er som foretrukket, UDEN at jeg skal give instrukser undervejs ;-)

For god ordens skyld vil jeg også gerne understrege, at jeg ikke synes, jeg blev direkte dårligt behandlet af dig - overhovedet!!

Lige en enkelt kommentar mere vedr. din alder: Jeg kan bekræfte, at du ikke er "mellem 80 og skinddød". Men nu skrev jeg jo også "mindst 10 år ældre" en de oplyste 37. Altså medio 40. Og det er stadig mit bud - sorry!

Hilsen Københavneren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Jamen kære Københavner, det er da bare helt i orden, du må synes lige hvad du vil om mig. Nu har jeg jo lagt en selfie op og så må folk jo selv bedømme :) hvor gammel eller ung jeg er ;)

Jeg er en af de piger som er meget varm tilhænger af at kunderne siger fra overfor en dårlig behandling, men jeg synes kritik skal være sagt til pigen først, så hun har en chance for at gøre noget og kritik skal være saglig og håndgribelig. Fx vi aftalte gensidig fransk, men hun ville ikke da det kom til stykket, eller jeg betalte for en halv time, men blev losset ud af døren efter 15 min selv om jeg gerne ville have haft al min tid..... Se det er håndgribeligt. Det er noget alle mennesker kan forstå og forholde sig til!

Jeg har ligesom alle andre piger af og til hyrdestunder som ikke forløber optimalt uden at der af den grund er noget i vejen med hverken mig eller gæsten, fx har jeg af og til gæster som betaler for en ydelse som de ikke nåede at få, dem tilbyder jeg altid at de kan få nogen af pengene retur og det samme sker hvis en gæst udtrykket skuffelse over et forløb hvor jeg kan se der måske bare er et lille miligram af noget jeg kunne ha gjordt bedre og i så fald spørger jeg altid om vedkommende vil ha noget retur eller rabat næste gang. Det gør jeg fordi jeg er seriøst interesseret i at mine gæster virkelig er tilfredse. Min tid starter når vi begynder at pille med hinanden og den slutter efter den tid der er aftalt er så rigelig slut, derfor kan jeg ikke nå mere end en halv time pr. Klokketime og derfor trives jeg meget dårligt på klinikker hvor tiden typisk starter når pengene har skiftet hænder og slutter efter sammenlagt 25 min, hvilket giver kunden et max af reel sex på sengen i knap 20 minutter. Du var hos mig sammenlagt i 45 min fra du kom ind af døren og til du gik og det ved jeg på sekundet fordi jeg fører et meget nøje regnskab i forhold til skat. På intet tidspunkt indikere du, at du er skuffet, ej heller utilfreds eller at du gerne vil noget andet. Nej, jeg opfordrer dig til at sige til hvad du vil og jeg spørger dig om du har hygget dig og du siger ja og også om du har noget du gerne vil klage over, men nej det har du så ikke, men da du så sætter dig til pc'en SÅ kommer det pludselig ud at du synes jeg ser gammel ud og at jeg ikke kan læse dine tanker. Det her er ikke mit første rodeo og et billede siger jo mere end tusind ord, så længe leve selfies! :)

Ved du hvad Københavner, du er i din fulde ret til at foretrække en pige som er tankelæser, jeg foretrækker gæster som er lidt mere realistiske og ikke så lausie at de smiler over hele femøren overfor mig mens de er her og så sætter sig hjem bag computeren for at dolke mig i ryggen.

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske var det bedst at lade mændene om at skrive i anmeldelsesforum og lade diskussionerne blive i debatforummet. Hvis alle piger skulle svare og argumentere på deres anmeldelser, ville det blive rent kaos.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske var det bedst at lade mændene om at skrive i anmeldelsesforum og lade diskussionerne blive i debatforummet. Hvis alle piger skulle svare og argumentere på deres anmeldelser, ville det blive rent kaos.

Næ ikke kaos, derimod mere nuanceret. Vi mænd kan måske ligefrem lære af pigernes svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

undskyld...men hvis man ikke kan tåle kritik skal man nok ikke lige læse anmeldelser...i bund og grund drejer det sig så ikke om

at der er ingen der kan tilfredsstille alle, og ingen der kan rede verden, hvis man går og tror man er fejlfri så har man godt nok et problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ ikke kaos, derimod mere nuanceret. Vi mænd kan måske ligefrem lære af pigernes svar.

Holy Crap - hvem skulle have troet det :shock:

Men jeg er helt enig med ÅE - det kan vel ikke skade at kende begge sider af historien, og så er det jo op til den enkelte hvad man vælger at tro på.

Men for deres egen skyld, synes jeg pigerne bør være forsigtige med hvordan de formulerer sig, når de svarer på en anmeldelse af dem selv - for deres egen skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...