Hop til indhold
Guest Friskfyr12

Laila massage

Recommended Posts

Guest Friskfyr12

Nå så bevæger jeg mig ud i en anmeldelse. Jeg er friskfyr12 

Elsker thai damerne og der er en del og vælge imellem. Fik booket en tid ved Laila (ved ikke om det er det rigtige navn) ved eftermiddagstid 

Havde bestilt massage og handjob til 1000 kroner 

 Nyder et godt handjob hvor man bliver masseret overalt - uha Og hun ved hvordan man pirrer så det både kilder og brager de rigtige steder 

Hun er lidt ældre, men lige mig. Jeg er "kun" 25 men nyder de modne damer. Og hun er dejlig charmerende 

Det var en dejlig timer i fine lokaler, hvor man kan komme ind et sted og ud et andet sted Ligger tæt på tv2 

Har planer om et besøg igen senere på ugen, når pengene rækker til det 

Hun er ihverfald definition på dejlig 

https://annoncelight.dk/showad/375749

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super du havde en god oplevelse. 

Friskfyr12 skrev, for 35 minutter siden:

Nå så bevæger jeg mig ud i en anmeldelse. Jeg er friskfyr12 

Elsker thai damerne og der er en del og vælge imellem. Fik booket en tid ved Laila (ved ikke om det er det rigtige navn) ved eftermiddagstid 

Havde bestilt massage og handjob til 1000 kroner 

 Nyder et godt handjob hvor man bliver masseret overalt - uha Og hun ved hvordan man pirrer så det både kilder og brager de rigtige steder 

Hun er lidt ældre, men lige mig. Jeg er "kun" 25 men nyder de modne damer. Og hun er dejlig charmerende 

Det var en dejlig timer i fine lokaler, hvor man kan komme ind et sted og ud et andet sted Ligger tæt på tv2 

Har planer om et besøg igen senere på ugen, når pengene rækker til det 

Hun er ihverfald definition på dejlig 

https://annoncelight.dk/showad/375749

 Hvor ca ligger det henne, lyder ikke som odense.             nå jo havde ikke læst ordenligt:rolleyes:

Prisen ligger nok i den høje ende , men hvis du er tilfreds er alle jo glade :) .

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Ja jeg er ovenud tilfreds afløbsrenser efter en lang arbejdsdag er der ikke noget bedre end pirring af kroppen, massage og så et handjob af en dejlig moden thai

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...