Bull1958 398 Skrevet 13. Juni Hej alle mænd jeg har en virkelig sød og dejlig slank veninde som godt kunne tænke sig at blive taget af flere mænd cirka 10 - 15 mænd pris 1000,- pr deltager i 2 timer hvis der er int så send mig en pb der vil evt være et først på eftermiddagen og et om aftenen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 22 Skrevet 13. Juni Bull1958 skrev, for 24 minutter siden: Hej alle mænd jeg har en virkelig sød og dejlig slank veninde som godt kunne tænke sig at blive taget af flere mænd cirka 10 - 15 mænd pris 1000,- pr deltager i 2 timer hvis der er int så send mig en pb der vil evt være et først på eftermiddagen og et om aftenen Fortæl lige lidt om hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 591 Skrevet 13. Juni Det virker meget sparsomt med informationerne her. Er der billeder eller en beskrivelse af pigen? Hvornår skal det foregå? Hvad er tilladt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 398 Skrevet 13. Juni Bull1958 skrev, for 3 timer siden: Hej alle mænd jeg har en virkelig sød og dejlig slank veninde som godt kunne tænke sig at blive taget af flere mænd cirka 10 - 15 mænd pris 1000,- pr deltager i 2 timer hvis der er int så send mig en pb der vil evt være et først på eftermiddagen og et om aftenen Lige til info hun vil helst have modne mænd 30 og opefter hun er virkelig en lækkerbisken hun er 38 og så er det frit om man vil bruge condom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 398 Skrevet 13. Juni (edited) Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden: Det virker meget sparsomt med informationerne her. Er der billeder eller en beskrivelse af pigen? Hvornår skal det foregå? Hvad er tilladt? Hvad vil du gerne vide hun er kun til blid sex Redigeret 13. Juni af Bull1958 Glemte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Masterfelix000 85 Skrevet 13. Juni Tror lidt flere oplysninger som hvad man må, sluger hun, hvad med anal og DP. Måske også oploade nogle anonyme fotos så folk kan danne sig et indtryk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 591 Skrevet 13. Juni Bull1958 skrev, for 12 minutter siden: Hvad vil du gerne vide hun er kun til blid sex Hvad er hendes etnicitet? Taler hun dansk? Hvad indgår i din definition af blid sex? Anal? Oral? Kun vaginalt? Hvornår finder arrangementet sted? Bull1958 skrev, for 16 minutter siden: Lige til info hun vil helst have modne mænd 30 og opefter hun er virkelig en lækkerbisken hun er 38 og så er det frit om man vil bruge condom En slank 38årig lækkerbisken siger heller ikke meget om hendes udseende. Er hun blond, brunette eller andet? Hvordan er hendes bryster og røv? Hvor må man komme, hvis man vælger at undvære kondomet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 274 Skrevet 13. Juni Bull1958 skrev, for 7 timer siden: Hej alle mænd jeg har en virkelig sød og dejlig slank veninde som godt kunne tænke sig at blive taget af flere mænd cirka 10 - 15 mænd pris 1000,- pr deltager i 2 timer hvis der er int så send mig en pb der vil evt være et først på eftermiddagen og et om aftenen Jeg er klar og pb sendt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 398 Skrevet 13. Juni dinjo skrev, for 7 timer siden: Fortæl lige lidt om hende Hej hun er brunette slank og naturlig hun elsker sperm i fissen og hun sluger gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 398 Skrevet 13. Juni (edited) Eventyrmanden skrev, for 4 timer siden: Hvad er hendes etnicitet? Taler hun dansk? Hvad indgår i din definition af blid sex? Anal? Oral? Kun vaginalt? Hvornår finder arrangementet sted? En slank 38årig lækkerbisken siger heller ikke meget om hendes udseende. Er hun blond, brunette eller andet? Hvordan er hendes bryster og røv? Hvor må man komme, hvis man vælger at undvære kondomet? Hun er brunette har naturlige bryster en god håndfuld en lækker røv du må komme inde i hende og hun elsker at sluge hun er dansk Redigeret 13. Juni af Bull1958 Glemte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 398 Skrevet 13. Juni (edited) Masterfelix000 skrev, for 4 timer siden: Tror lidt flere oplysninger som hvad man må, sluger hun, hvad med anal og DP. Måske også oploade nogle anonyme fotos så folk kan danne sig et indtryk. Ja hun sluger når der står Alm sex tror du så at anal er med hun er kun int i at blive knaldet af så mange mænd som muligt og der kommer ingen foto på men kan fortælle hun har en lækker krop Hun er dansk Redigeret 13. Juni af Bull1958 Glemte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 591 Skrevet 13. Juni Bull1958 skrev, for 20 minutter siden: når der står Alm sex tror du så at anal er med Nu står der jo ikke alm sex, men blid sex og man kan vel godt have blid analsex. Er der ingen dato for eventet? Hvis det passer i kalenderen kunne det jo godt være interessant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TestoP 0 Skrevet 14. Juni Er klart interesseret er der mail eller tlf man kan kontakte jer på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1219 Skrevet 15. Juni En lækker krop...en lækker røv....Det er så intetsigende som det kan være Det afhænger vist fuldstændigt af hvordan øjnene ser.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kranfører 0 Skrevet 15. Juni Hvornår hvis det ikke allerede har været event ellers er jeg sgu frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jorgenkirkehansen 9 Skrevet 21. Juni Pb afsendt.. lad os få en dato sat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 45 Skrevet 3. Juli Lyder spændende er interesseret nok mest i aften arrangement Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg