aalborg36 0 Skrevet 21. December, 2013 Nogen der har prøver Trans Bruna Oliver i haverslev.?? http://side6.dk/resultatside/?q=transbrunaoliver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mister big 2 Skrevet 3. Januar, 2014 Hej Var en tur ved Trans Bruna Oliver igår dog i Randers Vestergade 52. hun er pænere i virkeligheden end på billederne. bestilte en 30min med det hele brugte dog 10 min på at få pik op i hende hun er meget stram. dog passer hendes profil tekst ikke helt hendes pik er nærmere 12cm end de 22cm der står skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 3. Januar, 2014 Hej mister big. Hvordan var hun ellers som person ? - ville hun tungekysse f.eks ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mister big 2 Skrevet 3. Januar, 2014 hej hun er fræk og har virkelig en lækker fast krop. og hun tungekyssede os.. klart et besøg værd medmindre man ønsker en stor pik dog taler hun kun spansk ellers er hun meget venlig og har god tid.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisMC 3 Skrevet 3. Januar, 2014 Er stedet diskret ? Hvad koster sådan et besøg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mister big 2 Skrevet 4. Januar, 2014 1000kr for 30min og 2000 for 1 time. Det er meget diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 4. Januar, 2014 Nogen som ved om hun stadig er der ? - Hun har nemlig ikke annonce i EB længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg