MasterTS 0 Skrevet 12. Juni, 2023 Hejsa Vi er et nyere professionelt herskerpar, som har et spørgsmål. Husslaver. Betaler de stadig for at servicere, altså rengøring, madlavning, indkøb osv. Altså eksempelvis 2-3000 kr for et par timer, som jo ikke er en unormal pris for alm. dominans af en slave med BDSM og alt incl. Og hvor ofte har man husslaven på besøg?? Er det normalt 1 gang om ugen eller 1 gang om måneden Hvad tænker I?? Please kom med en masse input Kærlig hilsen MasterTS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 229 Skrevet 13. Juni, 2023 Jeg betaler 265 kr for at få mine vinduer gjort rene udvendig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 13. Juni, 2023 De gange jeg har hørt om husslave på f.eks Romantica har der været snak om at slaven måske betalte 100 kr for at slikke pigen efter en gæst eller lignende men ellers var der ikke som sådan penge at tjene på det andet end meget "langsomt" så jeg har altid takket nej.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 13. Juni, 2023 Min rengøringsslave betaler almindelig takst for et besøg, der udover rengøring og hyggeligt selskab indeholder en hånder til ham inden afgang. Imellem besøgene (et til to pr måned) skriver vi lidt sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 13. Juni, 2023 Hersker/slave forhold er IKKE kun for at opfylde herskers behov. Behovene går begge veje, så har herskeren ikke noget at tilbyde, så er slavens betaling nærmest irrelevant. medmindre at slaven går efter at blive misbrugt og udnyttet økonomisk og arbejdsmæssigt. MasterTS dit behov virker til at være afgrænset til tilfredsstillelse via finansiel vej (dvs findom), det er som sådan lige ud af vejen, og intet forkert i, men hvad kan du tilbyde? er det udelukkende serviceopgaver, og intet andet. Skal din slave være alm klædt, i kostume eller nøgen, hvad er dit behov, ønske og grænser. Hvad tillader du, er der nogle seksuelle ydelser der skal/kan opfyldes, både dine men også slavens, eller kommer dette på ingen måder på tale. Alt kan sætte pris på, men det er nemmere når det er målt og afvejet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 13. Juni, 2023 Ridolfo skrev, for 38 minutter siden: Jeg betaler 265 kr for at få mine vinduer gjort rene udvendig. link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 971 Skrevet 13. Juni, 2023 Ridolfo skrev, for 42 minutter siden: Jeg betaler 265 kr for at få mine vinduer gjort rene udvendig. Rentvandsanlæg siger jeg bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 13. Juni, 2023 JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden: De gange jeg har hørt om husslave på f.eks Romantica har der været snak om at slaven måske betalte 100 kr for at slikke pigen efter en gæst eller lignende men ellers var der ikke som sådan penge at tjene på det andet end meget "langsomt" så jeg har altid takket nej.. 100 kr det må være mange år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 13. Juni, 2023 sweetstone skrev, for 7 timer siden: 100 kr det må være mange år siden. Uhh en 6-7 år siden efterhånden vel.. Der var en der kom fast ved nogle piger og sad man på vagt med dem så blev man jo selvfølgelig spurgt om man var frisk på det.. Jeg takkede som sagt altid nej.. Det blev altid forklaret som at han kom og var i pigernes værelse og snakkede med, ordnede ting, ordnede værelserne efter gæsterne og så fik lov til at betale 100 kr hvis han f.eks ville slikke pigen efter en gæst eller lignende ydelser.. Jeg ved ikke om der har været yderligere betalinger da jeg jo altid har takket nej fordi indtjeningen contra arbejdsbyrden ikke matchede for mig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 14. Juni, 2023 Liv skrev, den 13.6.2023 at 08:19: Min rengøringsslave betaler almindelig takst for et besøg, der udover rengøring og hyggeligt selskab indeholder en hånder til ham inden afgang. Imellem besøgene (et til to pr måned) skriver vi lidt sammen. En hånder???? Thats it???? Total social dumping...det er, hvad det er. Du sku skamme dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 14. Juni, 2023 underdog40 skrev, for 29 minutter siden: En hånder???? Thats it???? Total social dumping...det er, hvad det er. Du sku skamme dig. Haha, nu har du jo ikke oplevet en hånder hos mig, der er intet at skamme sig over her Og ham her får altså også smæk undervejs og får lov til at gøre rent, købe ind mv. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 14. Juni, 2023 underdog40 skrev, for 2 timer siden: En hånder???? Thats it???? Total social dumping...det er, hvad det er. Du sku skamme dig. jeg vil heller have en hånder end et blowjob, anal eller samleje, så var det mig, så er det jo det bedste af det bedste jeg fik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 15. Juni, 2023 next skrev, for 13 timer siden: jeg vil heller have en hånder end et blowjob, anal eller samleje, så var det mig, så er det jo det bedste af det bedste jeg fik. Det er du helt sikkert ikke alene om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3274 Skrevet 19. Juni, 2023 Jeres skriveri om Husslaver får mig til, at tænke tilbage på min tid, som husslave ved en Domina, der holdt til i en stor kælder i Århus forstaden Viby. Opgaverne var mange artet, mødte altid ind en time før hendes første slave, for at gøre klar, lige fra at spritte af, sætte remedier frem, sæbe og håndklæder i badeværelset, tænde alle stearinlys, pudse støvler og meget andet når hun kom var noget af det første, jeg skulle at sørge for, at hun var helt glat, så det var ned på knæ med sæbe, varm vand og skraberen og tit endte det med, en stråle varm urin i ansigtet. Når der var en slave på besøg, var jeg ude bagved, forberedte næste slaves ankomst, lægge det ønskede dress frem, klargjorde remedier og naturligvis rengøre det der var brugt. Når der var en slave der enten skulle have slikket pik, eller slikke pik stod jeg til rådighed, husker særligt en slave der verdensmester til, at bruge både læber og tunge, både anus, mellemkød, kugler og pikken fik en tur, skønt Måtte også lægge ryg og baller til, var der en slave der ønskede at se en anden slave få pisk, eller blive bollet i røven af en strap-on Gik altid nøgen, med undtagelse af en G-String i læder, der sad stramt om kugler og pik og låst i begge sider med små hængelåse, så jeg ikke kunne lege med mig selv i løbet af dagen. Husker en dag, hvor der kom en slave der skulle være der i 3 timer, hvor der ikke var brug for mig, af en eller anden grund, var jeg ekstra liderlig den dag, og pikken forsøgte at bryde ud, hvilket hun lade mærke til, hun tog telefonen og ringede til en veninde, og spurgte til om hun havde brug for en rengøringshjælp i nogle timer, for så kunne hun låne mig, hvis hun kunne afhjælpe min liderlighed, inden hun sendte mig retur. Fik gjort rent i bollerum, badeværelse, køkken og kneppet to gange, hun ville være sikker på, at jeg ikke blev liderlig igen i løbet af dagen. Betalte for en time hver gang og var der typiske fra kl. 0900 til kl.2200. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg