Hop til indhold

Recommended Posts

ViborgSD skrev, den 13.6.2023 at 10:04:

Der har været en del indvandrerlignende piger i Aarhus der har gjort den slags. Jeg skulle købe af en og da hun sendte videoen var det slet ikke som lovet, så jeg ville sgu da ikke betale! Så kom der en snap med en stor grim fyr der var en smule sur.

AlishaMohammeJAd, 19ASDDFSFFDFFER443R

Liderbassen skrev, den 12.6.2023 at 22:42:

Pas på denne profil :

https://Sugardaters.com/da/profile/yDW6IDB8oe

Hun vil have masser af mønt for videoer hvor hun leger med sig selv. Hun lover hurtige møder. Når man så skal mødes med hende har hun 1000 undskyldninger.

JA, hun startede langsomt og sødt op, men det var tydeligt hun lokkede med IRL men kun solgte på nettet. da jeg afslørede hende vendte hun om på en tallerken og blev modbydelig og blokerede mig.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, 1 time siden:

Profilen er åbenbart slettet 

nej https://sugardaters.com/da/profile/yDW6lDB8oe
nogle skriver hun snyder , men ikke hvordan , at hun har undskyldninger for ikke at mødes, det har jeg også nu og da, og at hun vil have penge for videoer, det er jo ok man kan sige nej. Men ikke betale det aftalte som en skriver han ikke har er jo aldrig ok, så kan man blive overrasket over indholdet men det er jo smag og behag
gud ved om nogen har skrevet noget sandt i denne tråd, eller noget de kan dokumentere ved faktisk at have oplevet det

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 3 timer siden:

hvordn snyder hun
Hun vil besøge mig f eks

 

Så hun vil rejse fra Aarhus til Sjælland for et besøg? Vent nu lige og se om der ikke pudsigt nok triller en anmodning ind om lidt benzinpenge på selve dagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 4 timer siden:

Så hun vil rejse fra Aarhus til Sjælland for et besøg? Vent nu lige og se om der ikke pudsigt nok triller en anmodning ind om lidt benzinpenge på selve dagen. 

ja selvfølgeligt, ingen regner vel med hun selv vil ligge ud og risikere at ende i kbh på en falsk adresse ?
Men jeg takkede nej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 2 timer siden:

ja selvfølgeligt, ingen regner vel med hun selv vil ligge ud og risikere at ende i kbh på en falsk adresse ?
Men jeg takkede nej 

Du skal nok ikke regne med, at hun nogensinde ville dukke op, hvis du sendte hende penge. Hun har også kontaktet mig (som er i Kbh). Spørg dig selv, hvorfor hun skulle eftersøge daddies i den anden ende af landet, når der er masser at vælge fra tæt på hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 6 timer siden:

Du skal nok ikke regne med, at hun nogensinde ville dukke op, hvis du sendte hende penge. Hun har også kontaktet mig (som er i Kbh). Spørg dig selv, hvorfor hun skulle eftersøge daddies i den anden ende af landet, når der er masser at vælge fra tæt på hende. 

det kan man let tænke, og ikke vide det
jeg har da haft besøg, af en der havde en veninde i kbh og som kom forbi i weekenden
Men min pointe er at det er forståeligt hvis det er en fra Jylland, at de vl have et forskud

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 9 timer siden:

Har lige skrevet med hende , nu vil hun slet ikke ha korte møder 

du skrev porfilen var slettet )
ja hun vil åbenbart ikke have den slags anmodninger , fint det er jo ikke en pro på halve timer du skriver til endnu et cado tl hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 10 timer siden:

du skrev porfilen var slettet )
ja hun vil åbenbart ikke have den slags anmodninger , fint det er jo ikke en pro på halve timer du skriver til endnu et cado tl hende

Der er åbenbart en fejl i link i det første opslag , det var derfor at jeg skrev at profilen var slettet , det er hun så ikke og har skrevet med hende . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 22 timer siden:

Der er åbenbart en fejl i link i det første opslag , det var derfor at jeg skrev at profilen var slettet , det er hun så ikke og har skrevet med hende . 

ok, men tror faktisk hun er slettet nu . Hun fik måske nok af "historier"om hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 3 timer siden:

ok, men tror faktisk hun er slettet nu . Hun fik måske nok af "historier"om hende

Nej hun er der endnu , men jeg er faktisk fuldstændig lige glad med henne , hun er ikke som i ikke noget for mig da . Den eneste grund jeg skrev om at ikke er til korte møder var for at mane historierne til jorden , om hun har lavet numre før aner jeg ikke , men hvis man ikke er til korte møder er det nok lidt svært at snyden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 21 timer siden:

Nej hun er der endnu , men jeg er faktisk fuldstændig lige glad med henne , hun er ikke som i ikke noget for mig da . Den eneste grund jeg skrev om at ikke er til korte møder var for at mane historierne til jorden , om hun har lavet numre før aner jeg ikke , men hvis man ikke er til korte møder er det nok lidt svært at snyden

Det giver ingen mening for mig men ok som du vil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...