Hop til indhold
afløbsrenseren

Thai Girl In Odense C real pic. yammy

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/368897

 

Besøgte Yammy i dag,  det nok et års tid siden jeg var der sidst ( godt nok et andet sted) 

Den korte ,  solen skinnede da jeg kom, da jeg var der og absolut også da jeg gik.

Stedet fint ,gode bade muligheder.

Hun er en mega sød pige, giver god lidt halvhård massage .  rigtig god pirring undervejs. 

Giver super lækkert blow , og er dejlig berørings venlig.

Sexdelen var super , blev kørt mega træt :) .

Afslappende massage bagefter.

Super pige 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende, dog kun til massage med hj. Synes ikke ligefrem stedet er lækkert,  hvis det stadig er i nr 114, men hun er sød, servicemindet og egentlig ret god til massage. Jeg blev ikke helt tændt af hende, men måske var det bare en dårlig dag for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 16 minutter siden:

Har også besøgt hende, dog kun til massage med hj. Synes ikke ligefrem stedet er lækkert,  hvis det stadig er i nr 114, men hun er sød, servicemindet og egentlig ret god til massage. Jeg blev ikke helt tændt af hende, men måske var det bare en dårlig dag for mig.

nix ikke nr 114

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt hun havde sidste dag i dag, men hun skal have noget ros med på vejen. 

Et af de få steder, hvor servicen er højre end prisen. 

Hun siger hun kommer igen. Det vil jeg kun glæde mig til.. 

 

Nåede forbi, inden hun tager på ferie og det blev jeg ret så glad for. Har besøgt hende før og der er ingen ændring i kvaliteten, egentlig kun blevet bedre. Sød, charmerende, nærværende og så kan hun massere. Massagen er i den hårde ende, men hun ved hvad hun gør og ingen olie plaskerri. Piring undervejs og hun er ikke bleg for at bruge sin krop. Hun er god til at få stemningen på plads. Samtidig er der ingen slinger i valsen, kunde massør i mellem. 

Og når vi kommer videre i voksen legen, så er det jo bare en gentagelse, af overstående. 

Købte 45 min og fik +, da besøget jo skulle rundes ordentligt af. 

Kys og kram i døren og et ses næste gang. 

 

Det bliver et stort 5 tal, her fra. 

 

Redigeret af Nuddel

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, den 20.2.2024 at 12:31:

Er der nogen der ved om hun stadig ser ud som på billederne? 

Tænker ikk hun har ændret sig særligt meget....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen af hendes billeder er lidt ældre, hvor hun ser mere slank ud. Men ellers er de rimelig retvisende. Hun er ret chubby og med pænt store bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...