Hop til indhold

Lana wellness Viborg Grønnegade

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg kom forbi Viborg for et par dagen siden, og kan se der er sket noget rebranding ved Lana - flere skilte og stærke farver.

Er der kommet nyt personale, eller hvordan står det til? Personligt har jeg ikke være der siden det hed Lek wellness, så jeg ville høre om der er andre der har stukket hovedet ind for nyligt? 

Skrevet

Yep, det har jeg...der er piger som hedder kat(mutter/søster) Aon, lisa, Jenny

Hvad vil du vide

Skrevet
maxmuld skrev, for 1 time siden:

Yep, det har jeg...der er piger som hedder kat(mutter/søster) Aon, lisa, Jenny

Hvad vil du vide

Er der nogle yngre (pæne) piger i selskabet? :D Pæne er self. relativt, men tænker normalvægtige 18-30 årige? :)

Skrevet
Svaberen skrev, for 36 minutter siden:

Er der nogle yngre (pæne) piger i selskabet? :D Pæne er self. relativt, men tænker normalvægtige 18-30 årige? :)

Alle over 40år lisa er den med den flotteste krop synes jeg...

Aon sitter og knepper som en drøm

Skrevet
maxmuld skrev, for 17 minutter siden:

Tak for venligheden og hurtig respons! :) 

Skrevet

Er der andre der giver fuld pakke eller hvad kan man få med lisa

Redigeret af migselvhans

Skrevet
migselvhans skrev, for 2 timer siden:

Er der andre der giver fuld pakke eller hvad kan man få med lisa

Ved ikke om hun gir til alle, men jeg får hele pakken

Skrevet
maxmuld skrev, den 19.6.2023 at 18:59:

Samme oplevelser jeg har med hende.

Skrevet
migselvhans skrev, den 19.6.2023 at 22:52:

Hvornår så du hende sidst der inde . Er hun der stadigvæk 

Lisa, arbejde næsten kun om lørdagen 

Skrevet

Hvor gammel vil du skyde Aon til, og hvordan er hun kropsmæssig? Højde, drøjde og bryststørrelse?

Pft 

Samba

Skrevet
maxmuld skrev, den 21.6.2023 at 18:50:

Lisa, arbejde næsten kun om lørdagen 

Ved du noget om hvornår Aon plejer at arbejde?

Skrevet

Hey folkens

Er der nogen der har været forbi, der ved hvad stedet hedder nu og hvad telefonnummeret er?

Skrevet
HG Wells skrev, for 22 timer siden:

Hey folkens

Er der nogen der har været forbi, der ved hvad stedet hedder nu og hvad telefonnummeret er?

Tryk her Fra Google Maps

Skrevet

Hvordan er priserne og kan man se pigerne online ?

Skrevet
Bobsy74 skrev, den 28.6.2023 at 18:37:

Hvordan er priserne og kan man se pigerne online ?

Ved ikke om det er go stil og nævne hvad man får div ydelser til...men jeg er tilfreds og under hvad de forlanger andre steder 

De er ikke online med billeder, men synes de er over gennemsnittet med vægt og udseende 

• 2 weeks later...
Skrevet

Spørgsmål til brugerne vedr. Denne tråd

Jeg er blevet kontaktet i PB af en person som skulle snakke Lana wellness viborg sag

De mener jeg skal slette de ting som jeg har kommenteret på i denne tråd da de er kede af omtalen herinde og de ting som er skrevet.....hvad mener i, har jeg sagt eller nævnt noget som er upassende så sletter jeg gerne mine kommentarer....jeg synes ikke selv jeg har oplyst for meget.

Lad lige høre jeres mening 

Skrevet
maxmuld skrev, 1 time siden:

Jeg er blevet kontaktet i PB af en person som skulle snakke Lana wellness viborg sag

De mener jeg skal slette de ting som jeg har kommenteret på i denne tråd da de er kede af omtalen herinde og de ting som er skrevet.....hvad mener i, har jeg sagt eller nævnt noget som er upassende så sletter jeg gerne mine kommentarer....jeg synes ikke selv jeg har oplyst for meget.

Såfremt du har løjet herinde bør du slette det. Hvis du skriver sandt lader du det bare stå, sandheden gør ondt.

Forum her er jo lige præcis til at finde visse ydelser.

Stort set alle thai kvinder her i Viborg er ved at være bekendt med Eroguide efterhånden. 

Det er jo bare et klokkeklart eksempel på "Fast money, slow problems"

Skrevet
IkkeDamernesVen skrev, for 14 timer siden:

Såfremt du har løjet herinde bør du slette det. Hvis du skriver sandt lader du det bare stå, sandheden gør ondt.

Forum her er jo lige præcis til at finde visse ydelser.

Stort set alle thai kvinder her i Viborg er ved at være bekendt med Eroguide efterhånden. 

Det er jo bare et klokkeklart eksempel på "Fast money, slow problems"

Jeg er helt enig

Skrevet
maxmuld skrev, for 17 timer siden:

Du har været meget indiskret.  Du har nævnt at Lisa, som er der om lørdagen, giver fuldpakke og Aon "knepper som en drøm".

Ejeren, Chanapa, er nok ikke så interesseret i den slags omtale og de to andre, Lisa og Aon, hvis de har en dansk mand der læser med får nok problemer for at kneppe kunderne.

Men det er åbenbart sandheden så det må de finde sig i, men man kunne/burde være mere diskret.

Skrevet
Donny skrev, for 2 timer siden:

Du har været meget indiskret.  Du har nævnt at Lisa, som er der om lørdagen, giver fuldpakke og Aon "knepper som en drøm".

Ejeren, Chanapa, er nok ikke så interesseret i den slags omtale og de to andre, Lisa og Aon, hvis de har en dansk mand der læser med får nok problemer for at kneppe kunderne.

Men det er åbenbart sandheden så det må de finde sig i, men man kunne/burde være mere diskret.

Noteret....dog svare jeg kun på spørgsmål som jeg har viden om og bliver spurgt til, tænker jeg vil sende i PB næste gang

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvor gode er de til at massere?

Min nakke og skuldre trænger til kompetent behandling.

Skrevet
Brysthår skrev, for 20 timer siden:

Hvor gode er de til at massere?

Min nakke og skuldre trænger til kompetent behandling.

De er fine.

Selv mener jeg både Rattana ved Thongthai massage og Watunya massage er bedre thai steder at få ordentlig massage i Viborg.

Redigeret af IkkeDamernesVen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.