Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som ved om stedet er lukket ned permanent eller er Cheer, Sprite og Alise bare på ferie?

Jeg har prøvet at kontakte dem i over 1 uge, men ingen svar på sms eller telefon, som kun siger at nummeret ikke er tilgængeligt ...

På forhånd tak

Skrevet
Benjamin_30 skrev, 1 time siden:

Er der nogen som ved om stedet er lukket ned permanent eller er Cheer, Sprite og Alise bare på ferie?

Jeg har prøvet at kontakte dem i over 1 uge, men ingen svar på sms eller telefon, som kun siger at nummeret ikke er tilgængeligt ...

På forhånd tak

Hvis du starter sætningen med "Hej Fiskefabrik", så forstår jeg godt at du ikke får svar. 

Skrevet
Benjamin_30 skrev, 1 time siden:

På forhånd tak

Hvis alle numre er nedlagt eller ikke tilgængelige og annoncer offline er der ofte 2 grunde:

1 - de er stoppet og ikke længere tilgængelig

2 - de har haft besøg af politiet og der har ikke været styr på papirerne.

Skrevet
Jensen skrev, den 12.6.2023 at 15:54:

Hvis du starter sætningen med "Hej Fiskefabrik", så forstår jeg godt at du ikke får svar. 

Det navn har da ellers flittigt blevet brugt om stedet. Så tænker det er fint for mange her på forum. ^_^

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.