Aventura 284 Skrevet 12. Juni, 2023 Nogen der ved hvornår Ukrainske Nataly kommer tilbage? https://annoncelight.dk/showad/332739 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 12. Juni, 2023 er det hende der engang hed Mina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 12. Juni, 2023 Nej - ikke mig bekendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 13. Juni, 2023 (edited) Gammel rotte skrev, for 11 timer siden: er det hende der engang hed Mina? Nej det er ikke legendariske Mina som er stoppet Nå men tilbage til spørgsmålet, er der nogen ved hvornår Nataly kommer tilbage? Redigeret 13. Juni, 2023 af Aventura 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 751 Skrevet 18. Juni, 2023 Hun sagde, hun måske ville komme til sommer. Nærmere kom hun ikke da jeg spurgte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 870 Skrevet 23. Juni, 2023 Det ville være rart hvis hun kom tilbage. Hun har en fantastisk krop hvis man er til slanke piger med en fit krop. /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 751 Skrevet 26. Juni, 2023 ButterflyMan skrev, den 23.6.2023 at 11:08: Det ville være rart hvis hun kom tilbage. Hun har en fantastisk krop hvis man er til slanke piger med en fit krop. /B Der samtidigt tager den bagi for fuld skrue. 110km/t i alle huller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 343 Skrevet 2. Juli, 2023 Så er Nataly tilbage 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 2. Juli, 2023 Gammel rotte skrev, den 12.6.2023 at 22:35: er det hende der engang hed Mina? De har lidt samme kropstype. Men i min optik adskiller ansigt sig fra hinanden. Mina er også skøn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 870 Skrevet 5. Juli, 2023 (edited) Det lykkedes mig at besøge hende igen men hun var godt booket op. Hun er sandelig populær og det kan man jo godt forstå for hendes service er (stadig) i top. Hun holder til i den velkendte lejlighed i Glostrup og jeg knaldende hende i den seng jeg tidligere har knaldet sexy Lulu. I de 2 andre værelser har jeg også knaldet andre GP'er men Nataly har et af de bedste værelser efter min mening. /B Redigeret 5. Juli, 2023 af ButterflyMan mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 153 Skrevet 6. Juli, 2023 ButterflyMan skrev, for 9 timer siden: men Nataly har et af de bedste værelser efter min mening. /B Jeg kunne knalde Nataly uagtet hvilket værelse hun er i Hun står næsten lige så højt på min liste som Lua. Uden at man kan sammenligne dem. De er vildt forskellige. For øvrigt synes jeg, at lejligheden i Roskilde er i top 3 ~~Hunt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 343 Skrevet 6. Juli, 2023 Huntman skrev, 1 time siden: Jeg kunne knalde Nataly uagtet hvilket værelse hun er i For øvrigt synes jeg, at lejligheden i Roskilde er i top 3 Helt enig. Håber hun lægger vejen forbi Roskilde i denne omgang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg