Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, smuk det er hun. Det ses ikke af det mikroskopiske foto, men tro mig. 
Hvide tænder i et glad smil, øjne der spiller og stråler af godt humør.  <3
Lækker olivenfarvet hud og lidt buttet, på den lækre måde. 

Jeg øjnede annoncen, og et eller andet fik mig til for en gangs skyld at besøge en ny pige. 
Hanomagen startede ved første spark, men der er jo også sommer. 

En kompetent massage startede hun med. Grundig og velgørende. Det gjorde næsten ikke ondt. 
Lidt småsnak undervejs blev det også til. Jeg lå og nød berøringen fra hendes meget varme og glatte hud, mens myoserne blev filtret ud. 
Nu er det sådan at en rigtig B2B skal udføres af en pige med glat hud, pænt store bryster, runde lår og lidt mave. Der var fuld plade her, og gavtyven kiggede da også lige ud fra buskadset. 

Hun er dejligt legesyg, og så indlevende og livlig at jeg gik i teenage mode og ikke sansede at standse hendes fantastisk bløde og varme blow. :wub: Så hvordan hun er at knalde med, aner jeg ikke. Dog kan jeg oplyse at selv en spinkel forsommer asparges vil føle sig lidt klemt. 

Alle øvrige oplysninger er i hendes annonce, og ellers kontakt Mary. 
Jeg har ikke yderligere tilføjelser :) 

https://annoncelight.dk/showad/374927

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en dejlig anmeldelse. Hendes informationer er noget sparsomme...

Er der mulighed for at komme hende i munden og/eller ansigtet? Er brysterne ægte? Hvad er hendes priser? Og hvor er det ca. henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder sgu dejligt! Jeg tror, jeg snupper en tur en af dagene.  

Men når jeg ser forkortelse B2B tænker jeg på business to business og ikke body to body. Men jeg tror rent faktisk, at du kan have ret i begge dele. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, men må nok hellere kigge forbi og få lavet en ordentlig afslutning med hende :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
exostar skrev, for 33 minutter siden:

Er hun rejst?

Nej skrev med hende tirsdag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mary kalder sig nu Ennya i annoncen - nogen der kender en forklaring på dette - er det en ny pige der har taget over ?!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev inspireret af beretningen fra @Aarhuselsker og nogle flotte billeder på annoncen. Billederne er sidenhen forsvundet, guderne må vide hvorfor - jeg mødte i hvert fald hende der var på billederne. 

Et opkald og en hurtig aftale, og så var jeg på vej til den adresse jeg omgående fik tilsendt. Det er dejligt at komme til Aarhus C, og så finde gratis parkering lige ved en diskret bagdør. Skulle det være lettere, så skulle det være en drive in biks. Selvom Aarhuselsker i slutningen af besøget blev lidt ukoncentreret (og det forstår jeg egentlig godt), så rammer hans beskrivelse af pigen helt plet.:wub: Hun spurgte, om jeg havde lyst til at massere hende, og det havde jeg så sandelig, men jeg skulle jo prøve den velgørende massage jeg havde hørt om. Og det gjorde slet ikke ondt, og med masser af ganske varm olie og hendes massage med hele kroppen, så lagde jeg og kom i stemning. Hun kom så på ryggen, og jeg fik lov til at gå på opdagelse. Det hyggede jeg mig rigtig fint med, og efter hun havde spurgt 3 gange, om jeg da virkelig ikke ville andet, så måtte vi jo videre. Så kom jeg på ryggen, og fik så en tur så briksen knagede og bragede i alle samlinger.  Til sidst begyndte det også at knage i mig, og en dejlig tilfredshed bredte sig i hele kroppen.

Stedet var pænt og rent, og der var bad, smil, cola og hvad man nu ellers kan ønske sig.

Jeg kan nok ikke lade være med at komme igen.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne gang kunne jeg styre mig lidt bedre, og fik trukket mig før hendes stjerneblow fyrede mig af igen.
Jeg kan derfor oplyse at det sa..... er en dame med gang i når der knaldes. Holy moly, den gamle er træt :wub:

Og hun er stadig smuk-lækker med gode former og smukt ansigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...