Hop til indhold
Nosaint

Adriana Top en sexet skønhed

Recommended Posts

 

Jeg var forbi Adriana idag. Som altid er hun en fortryllende skønhed i top klasse!

Efter aftale om en time incl et cumshoot, aftenen forhinden mødte jeg denne skønhed ganske som aftalt. Stedet var diskret en sidegade på østerbro, lys kælder lejlighed, der var fint rent og hun virkede super klar og oplagt i frækt legende humør.

tog imod mig i super sexet understøj, hun er flottere end hendes billeder, virkelig den smukkeste transpige jeg har leget med! Hun havde ikke noget problem med at blive stiv og var både pasiv/aktiv til perfektion!

mens jeg kældte mig af lagde hun sig på sengen, med øjn kontakt rørte hun ved sig selv mens hun bed sig selv i læben, og spredte sine ben så jeg havde fri udsyn til en hurtigt voksende og smuk pik, hun har en virkelig flot helt glat og lækker pik, større end gennemsnittet! og de frækkeste sili babser, hun træner en del men er ikke ripped men slank og fast fitness babe på den helt gode måde!

Der gik ikke mange sekunder før jeg var på knæ foran hende, og tog hende i dybt i halsen, hun virkede til at nyde det, vi kyssede lidt og jeg spurte om hun ville kneppe mig først. Og sådan forsatte legen.. skiftevis med hinnandens pik og øjne begravet i hinanden i ca 45minutter med alle de stillinger man vil kunne forstille sig ;) fuck det var frækt!, hun spurte om jeg ville havde hendes cum, og yes! jeg fik en lækker ladning i munden, vi kyssede og legede lidt med sæden mellem vores tunger, hvor efter jeg kneppede hendes røv hårdt og dybt til jeg var klar til at komme udover hendes kæmpe bryster.. vi havde en fantastisk time sammen, jeg tog et bad og forsvandt glad, lidt brugt, med tømte boller og fyldt hjerte ud i de københavnske gader :-)

 

hun er er kun et par dage mere inden hun rejser.


https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5358&lan=en

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...