Hop til indhold
Mau

"Begynder"-anbefaling i det (midt-)jyske.

Recommended Posts

Jeg har i Thailand flere gange været sammen med ladyboys, men jeg har endnu ikke taget skridtet herhjemme. Det jeg godt kan lide dernede er at man på barerne/massagestederne har mulighed for lige at se pigerne lidt an og evt. snakke med dem først. Dernede er det heller ikke så dyrt hvis der er en svipser imellem. Herhjemme er jeg nødt til at stole på billeder (og andres anmeldelser, når der er nogle). Jeg kan dog mærke at trangen til at finde en enkelt eller to herhjemme er blevet ret stor. 
Jeg lægger stor vægt på det feminine i både udseende og væremåde. Jeg er ikke til implantater i ballerne, det er et direkte turnoff for mig. Brysterne må også gerne være små - faktisk hellere naturlige end urealistisk store kasser. Hun må gerne være lidt til den petite side, men det er ikke et krav - højde og drøjde skal bare passe sammen. Jeg sætter pris på at der ikke er hår i buffeten.
Findes der nogle ladyboys/shemales der gør det uden kondom? I så fald vil det tælle som et stort plus for mig. 

Jeg vil meget gerne hvis det er muligt at finde en i området fra Randers/Viborg i nord til Aarhus i øst, Kolding i syd og Herning mod Vest, men er villig til at køre længere efter det hvis det er det der skal til for at få den bedste oplevelse. 


Jeg har luret lidt på dem her. Er der nogle der kan komme med lidt friske oplysninger om dem? Anbefalinger så vel som advarsler ... Naturligvis er jeg også åben overfor anbefalinger af andre piger, hvis der er nogle der har bedre forslag :-)

New!!! First time Sexxy Hot trans Thai I'm in Aarhus C 1 weeks Full service 81915278 booking now!!! - Annoncelight

Now Super Ung Sexy Minnie - trans/ladyboy cash only. one week in Vejle - Annoncelight

Kolding C ...Mabel new Ts. New Asain Ts.Ready make you dream come true. Let's to join my company and you will ever never forget. - Annoncelight

Og den her som boble ... men de 347 bynavne nederst i annoncen kunne godt tyde på at hun holder til tættere på grænsen end på Kolding.
NYÅBENT YAYA MASSAGE HVER DAG TRANSVESTIT LÆKKER SKØNHED, SUPERSEXY MED UNGPIGEBRYSTER. LAKTØJSFANTASIER - Annoncelight


På forhånd tak 

Mvh 

 

Mau

Redigeret af Mau

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...