Guest Professoren Skrevet 21. December, 2013 Jeg var lige forbi ovenstående massageklinik i Varde forleden. Ejeren er et yndigt lille ungt nips, men jeg havde glæden af at blive masseret af hendes mor, som var på besøg fra Thailand. Massagen var forrygende god, og hun havde virkelig fat i de ømme steder, og var i det hele taget noget af det mest professionelle jeg til dato har mødt. Stedet er til gengæld ikke noget at råbe hurra for. Måske er det fordi det er nystartet (oktober), men indredningen var meget spartansk, og massagerummet mindede mere om et lagerrum end om et hyggested. Desuden var der sparet så meget på varmen, at jeg ikke kunne holde varmen, men rystede af kulde til sidst. På venlig forespørgsel fik jeg lige så venligt at vide at stedet overhovedet ikke leverer andet end massage. Om det alene er mutters holdning ved jeg ikke, men jeg tror ikke jeg kommer tilbage - i hvert fald ikke inden jeg hører om bedre oplevelser end min. Men en skam med den gode massage! Stedets priser på hjemmesiden: https://houseofwellness.onlinebooq.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden 4 Skrevet 23. Januar, 2014 Var der forleden. ja ejeren er intet galt med hun er da en model. Det var ikke koldt da jeg var der - men du har ret sikke en massage det bedste ever. ifølge ejeren har de meget travlt hvilket vist også kan ses på deres onlinebooking og på sweetdeal ..så der skal bestilles tid. her får man kun massage---øvøvøv men den er super. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg