Hop til indhold

Maprang, ved Løkken

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Vist noget med man ikke må skrive priser her.

Men jeg fik 15 min til prisen på hvad et aircon tjek til bil koster pt hos mange service stationer. Billigt

• 3 weeks later...
Skrevet

Helt enig. Virkelig en dårlig oplevelse. Burde have lyttet til trådstarter. Var i Bording i går hos hende. Der var nok 60 gr indenfor så hun må savne luftfugtigheden i Thailand. Brysterne hænger meget og ja hun er minimum 45 år. Da hun gav det dårligste blow jeg har fået fandt jeg ud af at hun bruger paryk. Totalt elendigt fra start til slut. Hun rodede med mobilen halvdelen af tiden og hev vådservietter frem 50 gange. Og forsøgte at undslippe det aftalte mht megafransk. Jeg tænder ikke på at man skal diskutere hvad der er aftalt mens jeg får suttet pik. Bliv væk er mit bedste råd!

ps der er alfonser der fylder dette forum med falske anmeldelser om diverse thaipiger. Jeg er blevet træt af thaipiger. De forsøger altid at snyde dem jeg har besøgt. Undtagen Rose i Vejle og Kat i Randers! De overholdt aftalerne og gav den gas! Savner Rose!

Redigeret af KJ735

Skrevet
vejle manden skrev, den 30.6.2023 at 05:19:

Rose er flyttet til fyn.

Er hun aktiv ?

Skrevet
tommybig skrev, den 13.6.2023 at 07:14:

Vist noget med man ikke må skrive priser her.

Men jeg fik 15 min til prisen på hvad et aircon tjek til bil koster pt hos mange service stationer. Billigt

er det 250? :P 

Skrevet

Hun havde en ung pige til hjælpe sig , så det jeg ved jeg ikke om hun stadigtvæk er aktiv. Bella har overtaget stedet vældig sød pige ,hun giver god massage,og god til body to body.

Skrevet
tommybig skrev, den 11.6.2023 at 23:33:

https://annoncelight.dk/showad/366999

Har tidligere besøgt hende, blev noger skuffet over virkeligheden.

Tyngdekraft og alder......

Men var liderlig så fik den skudt af.

Kommer ikke igen.

2/10

så fotos er totalt fake ?

Skrevet
vejle manden skrev, den 30.6.2023 at 05:19:

Rose er flyttet til fyn.

Ikke hvis det er Rose/Tiger, det er en anden Rose som var på Fyn. Hun er vist heller ikke aktiv nu

Skrevet

Måske I skal starte en ny tråd og fortsætte der. Denne tråd handler jo oprindeligt om Maprang, ved Løkken.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.