Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var til Evas Fredags bar #5 og havde fornøjelsen af 30 min med Kæmpe Bryster 

Hun har de mest fantastiske ægte bryster jeg nogensinde har haft fornøjelsen at lege med, hvis man er babsoman  bliver man ikke skuffet. Vi hyggede os, hun er sjov, lækker, dejlig og det var absolut en af de bedste oplevelser jeg har haft med en GP og det vi begge havde en tur i gynækologstolen gjorde det kun bedre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var helt fantastisk selskab i "hyggerummet", og forstod virkelig at skabe stemning den aften. Super at i havde en god tur i de frastødende lokaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er du bare sød @spaceman :wub: Tak

Og Ja vi fik virkelig hygget os og Jeg kunne godt ha bruge meget mere tid med dig...  Og så fedt at få prøve den "stol" ... For Jeg altid haft en fantasi om, at blive taget i et gynækologleje  :rolleyes: 

Og Tak  @Lauersen og til alle de andre også for en fantastisk stemning... Og en God aften

Man fik virkelig brugt sine latter muskler :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kæmpe bryster skrev, for 47 minutter siden:

Og Ja vi fik virkelig hygget os og Jeg kunne godt ha bruge meget mere tid med dig...  Og så fedt at få prøve den "stol" ... For Jeg altid haft en fantasi om, at blive taget i et gynækologleje  :rolleyes: 

Og Tak  @Lauersen og til alle de andre også for en fantastisk stemning... Og en God aften

Tak til dig for at springe til som medværtinde er glad for at dig og sweet var med i gjorde aftenen til den bedste fredagsbar oplevelse og det er på trods af at min første fredagsbar var en kæmpe oplevelse og jeg vandt en virkelig førsteklasses Lingam massage hos @kvinde 1966 som jeg helt klart burde gentage for hendes hænder er magiske og kan nogen tricks. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kæmpe bryster skrev, for 18 timer siden:

Jeg  ser et møde i nær fremtid hvor vi har bedre tid :)

Tvivler ikke det vil være hyggeligt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kæmpe bryster skrev, 1 time siden:

Ja det vil vi helt klart :rolleyes:

Så du ser da bare i din kalender hvornår Jeg skal tage livet af ;)

Ser frem til det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...