spaceman 96 Skrevet 11. Juni Jeg var til Evas Fredags bar #5 og havde fornøjelsen af 30 min med Kæmpe Bryster Hun har de mest fantastiske ægte bryster jeg nogensinde har haft fornøjelsen at lege med, hvis man er babsoman bliver man ikke skuffet. Vi hyggede os, hun er sjov, lækker, dejlig og det var absolut en af de bedste oplevelser jeg har haft med en GP og det vi begge havde en tur i gynækologstolen gjorde det kun bedre 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 8530 Skrevet 11. Juni Hun var helt fantastisk selskab i "hyggerummet", og forstod virkelig at skabe stemning den aften. Super at i havde en god tur i de frastødende lokaler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 67 Skrevet 11. Juni Hvor er du bare sød @spaceman Tak Og Ja vi fik virkelig hygget os og Jeg kunne godt ha bruge meget mere tid med dig... Og så fedt at få prøve den "stol" ... For Jeg altid haft en fantasi om, at blive taget i et gynækologleje Og Tak @Lauersen og til alle de andre også for en fantastisk stemning... Og en God aften Man fik virkelig brugt sine latter muskler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 983 Skrevet 12. Juni Kæmpe bryster skrev, for 47 minutter siden: Hvor er du bare sød @spaceman Tak Og Ja vi fik virkelig hygget os og Jeg kunne godt ha bruge meget mere tid med dig... Og så fedt at få prøve den "stol" ... For Jeg altid haft en fantasi om, at blive taget i et gynækologleje Og Tak @Lauersen og til alle de andre også for en fantastisk stemning... Og en God aften Man fik virkelig brugt sine latter muskler Tak til dig for at springe til som medværtinde er glad for at dig og sweet var med i gjorde aftenen til den bedste fredagsbar oplevelse og det er på trods af at min første fredagsbar var en kæmpe oplevelse og jeg vandt en virkelig førsteklasses Lingam massage hos @kvinde 1966 som jeg helt klart burde gentage for hendes hænder er magiske og kan nogen tricks. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 67 Skrevet 12. Juni Smiler... Jamen selv Tak for hygge @Dillermand Junior Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 96 Skrevet 12. Juni Kæmpe bryster skrev, for 18 timer siden: Hvor er du bare sød @spaceman Tak Og Ja vi fik virkelig hygget os og Jeg kunne godt ha bruge meget mere tid med dig... Og så fedt at få prøve den "stol" ... For Jeg altid haft en fantasi om, at blive taget i et gynækologleje Og Tak @Lauersen og til alle de andre også for en fantastisk stemning... Og en God aften Man fik virkelig brugt sine latter muskler Jeg ser et møde i nær fremtid hvor vi har bedre tid Tvivler ikke det vil være hyggeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 67 Skrevet 12. Juni Ja det vil vi helt klart Så du ser da bare i din kalender hvornår Jeg skal tage livet af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 96 Skrevet 12. Juni Kæmpe bryster skrev, 1 time siden: Ja det vil vi helt klart Så du ser da bare i din kalender hvornår Jeg skal tage livet af Ser frem til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg