Hop til indhold
Guest Le thomas von

Pas nu på derude

Recommended Posts

Guest Le thomas von

Jeg havde aftalt møde med en pige tæt på faxe.

Hun skrvger skatter når hun svare og er frisk på det hele, men snakker slet ikke sugar men bare kom.

Jeg fik adressen og spurgte om hun var alene.

Hun fortalte hun boede alene så ingen problemer.

Ville ha kørt dagen før men det blev for sent så vi aftalte dagen efter.

Lige inden jeg kørte, fik jeg adressen. Lidt udenfor faxe og da jeg slog lån op i huset kom det jo frem hvem hun boede sammen med.

Og han var ikke lige svigermors drøm, så ingen tvivl om hvad der skulle ske.


Så pas på og brug det øverste hoved selv om det nederste tænker mest.

Aflyste og nu er profil væk og kan ikke finde vores samtale men også bare en generel advarsel.

Tjek om der er lån i huset og hvem som er ejere hvis i er i tvivl. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med advarsel. Men er fandme sygt at tjekke op på fx lån i hus, for at besøge en pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le thomas von

Ja men er du sindsyg jeg er glad for jeg gjorde det.

Kunne ikke findes hendes navn eller telefonnummer på kraks.

Men da jeg så slog adressen på kom der et hus overbelånt frem og så med navne på helt andre personer.

Har mødt mange fra SD men tjekker altid op inden jeg tager nogen steder.

Redigeret af Le thomas von

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le thomas von skrev, for 9 minutter siden:

Ja men er du sindsyg jeg er glad for jeg gjorde det.

Kunne ikke findes hendes navn eller telefonnummer på kraks.

Men da jeg så slog adressen på kom der et hus overbelånt frem og så med navne på helt andre personer.

Har mødt mange fra SD men tjekker altid op inden jeg tager nogen steder.

Du burde finde dig en anden hobby. 
Jeg har aldrig følt behov for at slå numre op på krak, søge i tinglysning eller lign. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le thomas von
AlfaN skrev, Lige nu:

Du burde finde dig en anden hobby. 
Jeg har aldrig følt behov for at slå numre op på krak, søge i tinglysning eller lign. 

vi snakker om en på SD som var ude på noget helt andet, hvad er det din forstand ikke forstår.
Hop du bare videre lille mand, det her var en oplysning til andre om de skal passe på. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså man kan vel ikke bedømme eller sige skidt om pigen pga. hvem der ejer ejendommen. Det er ikke helt fair. 
Men tænker du må have dine grunde til bekymring 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le thomas von skrev, for 10 timer siden:

Jeg havde aftalt møde med en pige tæt på faxe.

Hun skrvger skatter når hun svare og er frisk på det hele, men snakker slet ikke sugar men bare kom.

Jeg fik adressen og spurgte om hun var alene.

Hun fortalte hun boede alene så ingen problemer.

Ville ha kørt dagen før men det blev for sent så vi aftalte dagen efter.

Lige inden jeg kørte, fik jeg adressen. Lidt udenfor faxe og da jeg slog lån op i huset kom det jo frem hvem hun boede sammen med.

Og han var ikke lige svigermors drøm, så ingen tvivl om hvad der skulle ske.


Så pas på og brug det øverste hoved selv om det nederste tænker mest.

Aflyste og nu er profil væk og kan ikke finde vores samtale men også bare en generel advarsel.

Tjek om der er lån i huset og hvem som er ejere hvis i er i tvivl. 

 

Hun kan vel bo i et hus en anden ejer , det gør halvdelen af leje boliger jo  kors det er dumt med dumt på det her
bed om et telefonnummer og ring op , eller google, og kør ikke ud uden at aftale sugar , det er da spild af tid at komme ud og så slet ikke være enige

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 9 timer siden:

Dejligt med advarsel. Men er fandme sygt at tjekke op på fx lån i hus, for at besøge en pige. 

det er ingen advarsel , der er ikke noget navn eller link ) ingen aner hvem det er

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 32 minutter siden:

det er ingen advarsel , der er ikke noget navn eller link ) ingen aner hvem det er

Nej godt der ingen link er, intet er sket, og ingen aner om noget var sket, ved at besøge pigen.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgSD skrev, for 4 timer siden:

Det finder du sikkert ud af en dag er dumt!!!!!

Nu har jeg været igang i +10 år uden problemer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har oplevet at blive "rullet" en gange ved en  aftale på sugardaters, og en anden gang med en pige mødt på chat. Så der er god grund til at tænke sig om.

Jeg laver fx af princip ikke aftaler med piger med adresse i et ghetto kvarter. Eller hvis noget lyder for godt til at være sandt.

Men i trådstarterens "sag" er det dog noget svært at følge rationalet i at et overbelånt hus med to skyldnere skulle kunne være udtryk for noget mistænkeligt. Personligt tænker jeg mere at skilsmisse og dårlig økonomi har ført til hobby prostitution fordi man ikke har kunne sælge huset.

Men er man først blevet utryg er det en dårlig ide at gennemføre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
AlfaN skrev, den 11.6.2023 at 21:57:

Du burde finde dig en anden hobby. 
Jeg har aldrig følt behov for at slå numre op på krak, søge i tinglysning eller lign. 

Helt fint han gør det. Ikke alle er rene i kanten vel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja et er at man nemt komme i uføre, men fra samme site har jeg mere end en gang tænkt på, hvor mange af de piger som er annonceret er " ægte " og hvor mange der fungerer som lokkeduer ( altså findes ikke i virkeligheden ) for at fastholde dem af os som må betale for et medlemskab, det virker i hvert fald særdeles påfaldende, for ikke at sige besynderligt, at den samme " røde tråd " ; vi snakker og snakker og snakker men så snart det kommer til forslag til at mødes IRL, så er der altid den ene undskyldning efter den anden, går igen for sådan ca 50 procent af kvinderne på søgelisten Sjælland, lidt hen af de sider for år tilbage, hvor man skulle betale for hver samtale og hvor programmet KONTANT afslørede at det faktisk var mænd som førte kvindernes dialog ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mgcharlie skrev, for 4 timer siden:

Ja et er at man nemt komme i uføre, men fra samme site har jeg mere end en gang tænkt på, hvor mange af de piger som er annonceret er " ægte " og hvor mange der fungerer som lokkeduer ( altså findes ikke i virkeligheden ) for at fastholde dem af os som må betale for et medlemskab, det virker i hvert fald særdeles påfaldende, for ikke at sige besynderligt, at den samme " røde tråd " ; vi snakker og snakker og snakker men så snart det kommer til forslag til at mødes IRL, så er der altid den ene undskyldning efter den anden, går igen for sådan ca 50 procent af kvinderne på søgelisten Sjælland, lidt hen af de sider for år tilbage, hvor man skulle betale for hver samtale og hvor programmet KONTANT afslørede at det faktisk var mænd som førte kvindernes dialog ? 

nå det har du tænkt ? Det har aldrig været sådan man skulle betale for hver samtale, det var andre sider end sugardaters, du blander noget sammen. Og jeg har været der i 9 år, og det er fuldstændigt det samme, piger gratis vi med pik betaler lidt, men har så adgang til det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...