Valle 9 Skrevet 11. Juni, 2023 (edited) Besøget stedet i går. Havde bestilt 1 time med massage, blow uden og et knald med gummi. Butikken var ikke ny, men pæn og ren. Mona hed pigen der tog sig af mig og jeg blev modtaget af en sød pige med et nysgerrigt smil på læben. En dejlig ung pige på ca 160 cm og Max 50 kg . Efter betaling fik jeg en massage der var helt tilpas. Endte på ryggen, hvorefter hun dykkede ned og gav et blow der var en Nilfisk værdig. Jeg skulle virkelig koncentrere mig for ikke at komme for hurtigt, men hun holdt den hele tiden lige på grænsen. Det blev efterfulgt af dejlig sex i flere forskellige stillinger, til jeg tilsidst blæste ballonen fuld. Jeg aner ikke om der gik 50 eller 70 minutter, men en rigtig dejlig oplevelse der kan anbefales. Hun knalder også uden gummi, så det tænker jeg skal prøves næste ganghttps://annoncelight.dk/showad/338204 Redigeret 20. Juni, 2023 af Keeper 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 11. Juni, 2023 Valle skrev, for 31 minutter siden: Besøget stedet i går. Havde bestilt 1 time med massage, blow uden og et knald med gummi. Butikken var ikke ny, men pæn og ren. Mona hed pigen der tog sig af mig og jeg blev modtaget af en sød pige med et nysgerrigt smil på læben. En dejlig ung pige på ca 160 cm og Max 50 kg . Efter betaling fik jeg en massage der var helt tilpas. Endte på ryggen, hvorefter hun dykkede ned og gav et blow der var en Nilfisk værdig. Jeg skulle virkelig koncentrere mig for ikke at komme for hurtigt, men hun holdt den hele tiden lige på grænsen. Det blev efterfulgt af dejlig sex i flere forskellige stillinger, til jeg tilsidst blæste ballonen fuld. Jeg aner ikke om der gik 50 eller 70 minutter, men en rigtig dejlig oplevelse der kan anbefales. Hun knalder også uden gummi, så det tænker jeg skal prøves næste ganghttps://annoncelight.dk/showad/338204 Til din orientering så er der Rubrik for thaipiger. Så du har placeret den forkert. Men mon ikke moderator flytter den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pølsemanden 162 Skrevet 13. Juni, 2023 (edited) Et øjeblik troede jeg lige, at det var Danmarksgade her i Aalborg, men med den flotte beskrivelse indser jeg, at Fredericia da pludselig slet ikke er langt væk. Kan man køre til Aarhus, kan man da også køre til Fredericia. :-) Redigeret 13. Juni, 2023 af Pølsemanden Tilføjelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 15. Juni, 2023 Valle skrev, den 11.6.2023 at 19:14: Besøget stedet i går. Havde bestilt 1 time med massage, blow uden og et knald med gummi. Butikken var ikke ny, men pæn og ren. Mona hed pigen der tog sig af mig og jeg blev modtaget af en sød pige med et nysgerrigt smil på læben. En dejlig ung pige på ca 160 cm og Max 50 kg . Efter betaling fik jeg en massage der var helt tilpas. Endte på ryggen, hvorefter hun dykkede ned og gav et blow der var en Nilfisk værdig. Jeg skulle virkelig koncentrere mig for ikke at komme for hurtigt, men hun holdt den hele tiden lige på grænsen. Det blev efterfulgt af dejlig sex i flere forskellige stillinger, til jeg tilsidst blæste ballonen fuld. Jeg aner ikke om der gik 50 eller 70 minutter, men en rigtig dejlig oplevelse der kan anbefales. Hun knalder også uden gummi, så det tænker jeg skal prøves næste ganghttps://annoncelight.dk/showad/338204 Fed overskrift. Vil tro der er min 30-35 byer i Danmark der har en Danmarksgade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 16. Juni, 2023 youngatheart skrev, for 20 timer siden: Fed overskrift. Vil tro der er min 30-35 byer i Danmark der har en Danmarksgade Ja, men jeg vil tror at der kun er 1 by med thaimassage i nr. 50 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 16. Juni, 2023 Big3lover skrev, for 3 timer siden: Ja, men jeg vil tror at der kun er 1 by med thaimassage i nr. 50 Det har du da sikkert ret i, men nu render jeg ikke rundt og husker på husnumre, så alt i alt synes du så det betyder vildt meget at skrive bynavn med i overskriften som euroguide opfordrer til ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 17. Juni, 2023 youngatheart skrev, den 16.6.2023 at 11:45: Det har du da sikkert ret i, men nu render jeg ikke rundt og husker på husnumre, så alt i alt synes du så det betyder vildt meget at skrive bynavn med i overskriften som euroguide opfordrer til ? Nej enig. Men google kan meget......jeg refererer blot lidt til den logiske tankegang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 18. Juni, 2023 Big3lover skrev, for 22 timer siden: Nej enig. Men google kan meget......jeg refererer blot lidt til den logiske tankegang Men hvorfor ikke gøre det så nemt som muligt for med brødrene herinde og skrive bynavnet? Så kan man jo lynhurtigt skimte hvilke anmeldelser der rent faktisk er relevante for en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 19. Juni, 2023 Big3lover skrev, den 17.6.2023 at 12:16: Nej enig. Men google kan meget......jeg refererer blot lidt til den logiske tankegang åhhh gud.... du giver dig bare ikke. Havde ellers været den mest logiske ting at gøre når man har en logisk tankegang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 19. Juni, 2023 youngatheart skrev, for 5 timer siden: åhhh gud.... du giver dig bare ikke. Havde ellers været den mest logiske ting at gøre når man har en logisk tankegang Sig mig læser du ikke det hele?? Ellers havde den kommentar da været helt overflødig nu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 19. Juni, 2023 Big3lover skrev, for 17 timer siden: Sig mig læser du ikke det hele?? Ellers havde den kommentar da været helt overflødig nu! Kunne da godt se du var enig, men så havde du jo heller ikke haft behov for at skrive det sidste " Men google kan meget......jeg refererer blot lidt til den logiske tankegang". Hvorfor skulle det være meningen der skal googles, hvis folk bare kunne lære at skrive bynavn på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 20. Juni, 2023 Big3lover skrev, den 19.6.2023 at 07:57: Sig mig læser du ikke det hele?? Ellers havde den kommentar da været helt overflødig nu! Jamen jeg er enig.....men det kan folk ikke, og det ved jo alle "gamle" brugere herinde. Og i det her tilfælde var det jo meget let at google det svar du havde brug for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 20. Juni, 2023 Nu når det er oplyst at det Fredericia skal vi tilbage til anmeldelsen. Jeres interne fnidder kan i tage pm Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 20. Juni, 2023 Keeper skrev, for 3 minutter siden: Nu når det er oplyst at det Fredericia skal vi tilbage til anmeldelsen. Jeres interne fnidder kan i tage pm Keeper Ja nu er alle glade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg