Hop til indhold
Gæst

Nu det jul igen nu det jul igen...

Recommended Posts

Gæst

Så må det siges at være jul. Vågner og tænker iii hvor dejligt at vågne i min egen seng efter to dage i Randers... Ligger på siden som altid og tænker på en skøn dag forud med julehygge og alt andet skønt der skal ske på denne dejlige frilørdag. Vender mig rundt og strækker mig, smider min arm ud til siden og så rammer jeg noget der siger neeeejjj ikk nu!!!! Får et chok og sætter mig op. Ser en sko på et par fødder, den anden er væk, længere oppe et par bukser hvor bæltet er løsnet og de to første knapper, en trøje og skjorte der sidder op over en mave, længere oppe møder jeg et noget træt, savlende, åbenmundet, snorkede, med virkelig dårlig spritånde ansigt, øverst uglet hår og en nissehue ved siden af!!! Ja jeg må sgu have sovet rigtig godt, ( måske rødvines skyld) men jeg har ikke hørt, at jeg fik besøg af min MEGET fulde kammerat, som åbenbart ikke kunne få en taxa hihi... Nu det jul igen og snapsen bliver man fuld af, så pas på derude stort smil... God og skøn weekend til jer. Juleknus fra Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Ohhhh ho ho hoooo. Jeg er slet ikke krøbet ud af sengen endnu. De små svin storsnorker i sengen og jeg ligger og fiser husleje af under dynen imens jeg lider af bondeanger over at jeg ikke gider stå op og komme igang. Har 117 ting jeg skal have lavet. Mad der skal forberedes og gaver der skal købes. Og ikke mindst et hus der efter over en måned med mega travlhed virkelig trænger til en omgang. .. men mon ikke det bliver jul alligevel.

Julekram og bjældeklang til dig line.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så må det siges at være jul. Vågner og tænker iii hvor dejligt at vågne i min egen seng efter to dage i Randers... Ligger på siden som altid og tænker på en skøn dag forud med julehygge og alt andet skønt der skal ske på denne dejlige frilørdag. Vender mig rundt og strækker mig, smider min arm ud til siden og så rammer jeg noget der siger neeeejjj ikk nu!!!! Får et chok og sætter mig op. Ser en sko på et par fødder, den anden er væk, længere oppe et par bukser hvor bæltet er løsnet og de to første knapper, en trøje og skjorte der sidder op over en mave, længere oppe møder jeg et noget træt, savlende, åbenmundet, snorkede, med virkelig dårlig spritånde ansigt, øverst uglet hår og en nissehue ved siden af!!! Ja jeg må sgu have sovet rigtig godt, ( måske rødvines skyld) men jeg har ikke hørt, at jeg fik besøg af min MEGET fulde kammerat, som åbenbart ikke kunne få en taxa hihi... Nu det jul igen og snapsen bliver man fuld af, så pas på derude stort smil... God og skøn weekend til jer. Juleknus fra Line

Hahaha... tidlig julegave??? :D

Jeg er ret sikker på min X har tænkt det samme mange gange, når jeg har crashet hendes lejlighed i 800 hestes brandert, efter en bytur i Kbh og uden mulighed for at komme til Sydsjælland. :oops:

God Jul til dig... og alle jer andre også, selvfølgelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ohhhh ho ho hoooo. Jeg er slet ikke krøbet ud af sengen endnu. De små svin storsnorker i sengen og jeg ligger og fiser husleje af under dynen imens jeg lider af bondeanger over at jeg ikke gider stå op og komme igang. Har 117 ting jeg skal have lavet. Mad der skal forberedes og gaver der skal købes. Og ikke mindst et hus der efter over en måned med mega travlhed virkelig trænger til en omgang. .. men mon ikke det bliver jul alligevel.

Julekram og bjældeklang til dig line.

op og igang sisse pigen afsted afsted... Jeg er lige blevet færdig med det sidste og nu står den på råhygge herhjemme og hvem ved, måske kommer der en stor dejlig julemand forbi sf... Rigtig god arbejdslyst sisse og køb et ben til hundi, det har vi gjort og sikken en ro hihi. Kæmpe juleknus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hahaha... tidlig julegave??? :D

Jeg er ret sikker på min X har tænkt det samme mange gange, når jeg har crashet hendes lejlighed i 800 hestes brandert, efter en bytur i Kbh og uden mulighed for at komme til Sydsjælland. :oops:

God Jul til dig... og alle jer andre også, selvfølgelig.

hihi altid godt at have muligheder ja.. Det nu bare en god ven, så julesex må vente sf.. Julekram til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

haha du fik besøg af nissen, hvad byder man på ubudne gæster... kaffe eller smæk ? :D

Julekram herfra :D

en kold cola og et lift hjem i det tilfælde her hihi...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

ejjj er ikke nået meget videre fra mit sidste skriv. men har lige opdaget jeg er løbet tør for chokolade - så nu vil jeg vandre ud i kulden og få handlet lidt ind.. vil følge din opfording og købe lidt til de små svin også

Del dette indlæg

Link til indlæg

ejjj er ikke nået meget videre fra mit sidste skriv. men har lige opdaget jeg er løbet tør for chokolade - så nu vil jeg vandre ud i kulden og få handlet lidt ind.. vil følge din opfording og købe lidt til de små svin også

Uha, nul chokolade.

Krise!!

Så er det på tide at få opbygget et nødlager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Sidder pt i et indkøbscenter et sted i Østjylland og hulker sagte ned i min kinabox - over at jeg endnu engang har fejlet og endnu ikke har en eneste gave i hus.

Til gengæld er min vogn fyldt til bristepunktet med chokolade og slik. Suk jeg når det aldrig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidder pt i et indkøbscenter et sted i Østjylland og hulker sagte ned i min kinabox - over at jeg endnu engang har fejlet og endnu ikke har en eneste gave i hus.

Til gengæld er min vogn fyldt til bristepunktet med chokolade og slik. Suk jeg når det aldrig

Nåååårhhh.

Du fortjener et kram.

Men til gengæld så kommer du ikke til at sulte her weekenden over ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåååårhhh.

Du fortjener et kram.

Men til gengæld så kommer du ikke til at sulte her weekenden over :wink:

Ja, julen stemmer sindet blidt. Krammer, krammer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...