Hop til indhold

Recommended Posts

Klinikken er i en lille sidegade på det pæne Østerbro. Den er i en beboelsesejendom i et beoleseskvarter, man ringer på og skal gå ned af trappen til højre. Kom ind i et rum for enden af gangen hvor der var flere SM remider inden jeg kom ud igen og ind til rummet ud mod gaden som var til de blide former.

Det blev til 45 min hos Victoria Diamond http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=657 Jeg havde taget en spiller forinden hjemme da jeg ellers ikke ville kunne holde i så lang tid. Efter en god opvarmning, så pludselig var jeg på knæ, pludselig og pludselig, og min tunge havde opdaget hendes kusse, vi kastede os i sengen, og hun var over mig og omvendt, jeg var inde i hende i mange stillinger, min spiller derhjemme først kom til sin ret for jeg holdte ud længere end normalt.

Det var skønt at opleve en massagepige på den måde. Jeg tror det var Saga jeg så på vej ud, hun ser også godt ud men det må blive en anden god gang hvis ikke jeg besøger Victoria Diamond igen for den oplevelse var god.

Redigeret af Hans2300

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...