Hop til indhold
Møffe

HOT PROMOTION ONLY 999 FOR FULLPAKKE Tilbuddet gælde kun fra kl. 09:00-19:00 i Nørre Aaby

Recommended Posts

Jeg har været forbi "Bee" Til en omgang fp 1 time.

Hun er nok 10år ældre (omkring 40) hun er smilende og sød -massagedelen var middelmådig (højest) dog var hendes pirring nice imens. sexdelen ligenede min tur med den anden "Ticha" hun sutter godt (men hurtig videre) meget ømskindet og blev stoppet flere gange lidt en "killer" for den gode stemning -men hun ville gerne have pik -og hendes smil imens -det redde at det ikke blev en træls oplevelse... Hun brokkede sig hvis jeg rørte brysterne, håret (var ømme sagde hun) Da det hele var overstået var hun mere afslappet, og vi kunne hyggesnakke lidt.

Jeg kommer igen, men ikke for at besøge hende eller den anden -men når det kommer en ny pige (jeg har haft rigtig mange gode oplevelser på det sted -bla. med Ryya som nu huserer meget tæt på) Men for prisen fik jeg nok, hvad jeg betalte for;-) 

https://annoncelight.dk/showad/375307

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 15 timer siden:

Jeg har været forbi "Bee" Til en omgang fp 1 time.

Hun er nok 10år ældre (omkring 40) hun er smilende og sød -massagedelen var middelmådig (højest) dog var hendes pirring nice imens. sexdelen ligenede min tur med den anden "Ticha" hun sutter godt (men hurtig videre) meget ømskindet og blev stoppet flere gange lidt en "killer" for den gode stemning -men hun ville gerne have pik -og hendes smil imens -det redde at det ikke blev en træls oplevelse... Hun brokkede sig hvis jeg rørte brysterne, håret (var ømme sagde hun) Da det hele var overstået var hun mere afslappet, og vi kunne hyggesnakke lidt.

Jeg kommer igen, men ikke for at besøge hende eller den anden -men når det kommer en ny pige (jeg har haft rigtig mange gode oplevelser på det sted -bla. med Ryya som nu huserer meget tæt på) Men for prisen fik jeg nok, hvad jeg betalte for;-) 

https://annoncelight.dk/showad/375307

De 999 som man kan blive lokket af er ikke det vi forstår ved fuld pakke. Det koster kr 400 mere, fik jeg oplyst. Allerede der var jeg stået af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, for 19 minutter siden:

De 999 som man kan blive lokket af er ikke det vi forstår ved fuld pakke. Det koster kr 400 mere, fik jeg oplyst. Allerede der var jeg stået af.

Jeg har fået ligeså lidt/meget ved flere, jeg har betalt mere hos. Det er nogen der kan lide at sælge sex -og så er det de andre der kun gør det for pengenes skyld -og dem er der mange af efterhånden. 

På dette sted har jeg fået langt mere, og langt billigere end nogen andre steder (jeg har skulle betale for) Jeg er nysgerrig og vil gerne finde de gode oplevelser med en ny pige -det er ligeså meget jagten efter pigen -og belønningen der ligger og venter... Der kommer nogle bomp på vejen -men når det lykkes er det det hele værd... (Ryya var en af dem, hvor det lykkes;-) 

Man kan ikke købe lyst for  "400kr." 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg besøgt hende et par gange. Og hver gang til en tusse, med fuld valuta for pengene. Sidste gang med sex både før og efter massage. 

Så gik derfra med tomme og ømme mosser :rolleyes:

Kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hede skrev, for 4 timer siden:

Hej Møffe

Du skriver, at Ryya huserer tæt på, hvor er det henne ? 

Sidegade til Østergade;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 minutter siden:

Sidegade til Østergade;-)

I Nørre Aaby og har du evt et link. 
Du er velkommen til at skrive en PB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hede skrev, den 3.7.2023 at 20:29:

Super, tak skal du have :-)

Hej Møffe

Nu hvor Ryya er stoppet, håber dog hun kommer igen. Er der så en Thai kvinde du kan anbefale. 
Vh Hede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hede skrev, for 30 minutter siden:

Hej Møffe

Nu hvor Ryya er stoppet, håber dog hun kommer igen. Er der så en Thai kvinde du kan anbefale. 
Vh Hede

Nej ikke rigtig -jeg håber selv på der snart dukke noget brugbart op... Har du en du kan anbefale måske??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 24 minutter siden:

Nej ikke rigtig -jeg håber selv på der snart dukke noget brugbart op... Har du en du kan anbefale måske??

Anna i Vejle synes jeg er dejlig og lækker krop, men husk at gøre opmærksom på hvis du ikke vil have noget op i røven under massagen. 
ved ikke lige hvordan jeg får et link ind med telefonen
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hede skrev, for 2 timer siden:

Anna i Vejle synes jeg er dejlig og lækker krop, men husk at gøre opmærksom på hvis du ikke vil have noget op i røven under massagen. 
ved ikke lige hvordan jeg får et link ind med telefonen
 

Jotak men nejtak -jeg er desværre blevet "sippet" på mine gammel dage -bare de udbyder noget i nærheden af analt -er det ikke et besøg for mig... Har aldrig hittet i min bog, men nu er det ren hysterri!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 10 minutter siden:

Jotak men nejtak -jeg er desværre blevet "sippet" på mine gammel dage -bare de udbyder noget i nærheden af analt -er det ikke et besøg for mig... Har aldrig hittet i min bog, men nu er det ren hysterri!

Jeg er helt enig, det er jeg heller ikke til, så det er det først jeg gør opmærksom på.!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...