ChoosyVery 844 Skrevet 10. Juni, 2023 Billederne af Amway viser en virkelig lækkerbidsken af en thai, og adspurgt om de var ægte bekræftede hun, så jeg tog forbi: https://annoncelight.dk/showad/374125 Jeg føler mig ikke helt overbevist, men TROR faktisk de er af hende: Kønt ansigt, højden på 160 passer nok, alderen på 27 sikkert også - men maven og bagdelen gør ikke. Hvis billederne er hende, så er de i hvert fald nogle og og kilo gamle. Den Amway jeg mødte havde en meget større bagklap og noget til dårligere tider på maven, men jeg så det først da der blev lukket op for godterne - hun åbnede i et slags negligé, der var meget fint til formålet. Når det er sagt var hun lækker nok, så jeg fortsatte med mit foretagende, og hendes service var der intet at udsætte på. Blæs var uden og nogenlunde uden at være fremragende, og hendes mis var friskbarberet og velsmagende. Som det fremgår af billederne er brysterne hjulpne ig pænt store, men nu hvor resten af kroppen er blevet lidt større også, så virkede de ikke voldsomme. Men dejlige. Jeg fik det jeg kom efter, for jeg var simpelthen trængende og det var længe siden jeg havde prøvet en thai. Amway var faktisk rigtigt sød både undervejs og bagefter, men jeg tror alligevel ikke jeg kommer igen: Jeg foretrækker mere stramme og sporty typer - eller latinaer, der svulmer både for og bag. Stedet i Kolding kendte jeg ikke, men det var ret pænt og diskret og man kunne parkere nemt. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 10. Juni, 2023 Den søde pige er også her. https://annoncelight.dk/showad/370609 De næste 2 dage, måske hun flytter til Kolding. Får dog altid lidt kolde fødder når de har flere annoncer med forskellige navne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 10. Juni, 2023 Den rejsende skrev, for 5 timer siden: Den søde pige er også her. https://annoncelight.dk/showad/370609 De næste 2 dage, måske hun flytter til Kolding. Får dog altid lidt kolde fødder når de har flere annoncer med forskellige navne Det eneste mærkelige er at hun har skiftet navn. Næstved-annoncen siger 2 days left, og er ikke opdateret siden 31. Maj. Passer meget godt med at hun kom til Kolding med nyt navn og ny annonce i starten af juni. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 11. Juni, 2023 Hmm, godt input @DenRejsende. Måske er jeg bare blevet snydt på klassisk thai-vis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonOdense 40 Skrevet 15. Juni, 2023 Tak for anmeldelsen.. Synes bestemt det er synd at billederne ikke er retvisende, hun mistede da lige mig som kunde der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geffedk 18 Skrevet 22. Juni, 2023 ChoosyVery skrev, den 10.6.2023 at 08:07: Billederne af Amway viser en virkelig lækkerbidsken af en thai, og adspurgt om de var ægte bekræftede hun, så jeg tog forbi: https://annoncelight.dk/showad/374125 Jeg føler mig ikke helt overbevist, men TROR faktisk de er af hende: Kønt ansigt, højden på 160 passer nok, alderen på 27 sikkert også - men maven og bagdelen gør ikke. Hvis billederne er hende, så er de i hvert fald nogle og og kilo gamle. Den Amway jeg mødte havde en meget større bagklap og noget til dårligere tider på maven, men jeg så det først da der blev lukket op for godterne - hun åbnede i et slags negligé, der var meget fint til formålet. Når det er sagt var hun lækker nok, så jeg fortsatte med mit foretagende, og hendes service var der intet at udsætte på. Blæs var uden og nogenlunde uden at være fremragende, og hendes mis var friskbarberet og velsmagende. Som det fremgår af billederne er brysterne hjulpne ig pænt store, men nu hvor resten af kroppen er blevet lidt større også, så virkede de ikke voldsomme. Men dejlige. Jeg fik det jeg kom efter, for jeg var simpelthen trængende og det var længe siden jeg havde prøvet en thai. Amway var faktisk rigtigt sød både undervejs og bagefter, men jeg tror alligevel ikke jeg kommer igen: Jeg foretrækker mere stramme og sporty typer - eller latinaer, der svulmer både for og bag. Stedet i Kolding kendte jeg ikke, men det var ret pænt og diskret og man kunne parkere nemt. Er det ved feriebyen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg