Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

BARE  N E J !!

Virkeligheden afspejler ikke profilen - hun er mere buttet, og slet ikke så fræk og kinky som billederne afspejler. 

Jeg skrev en del med hende via sms, og var ret opsat - men hun kunne slet ikke det hun skrev.

https://annoncelight.dk/showad/336784

Da hun kom  her, var hun meget talende, og skulle 117 småting - da vi endelig kom til "SEX-delen", var hun også her meget talende og tilmed vildt usammenhængende. Hun ville hele tiden skifte til noget andet uden at gennemføre noget som sådan. Kondomerne fløj rundt, hun gav BJ uden, (LANGR fra Deepthroath/facefuck - den klarede hun ikke) men mente nu hendes kondomer med smag var et hit - hvilket var tydeligt de skulle på alle steder og så alligevel ikke. Så skulle fissen lige ha'en klud, jeg kunne blive ved og ved - med nærmest komiske ting der skete.

Med 2 timer til en ret høj pris forventede jeg sgu at få noget unikt - det var det selvfølgelig også - det dårligste skrald fisse ever, men det er jo selvfølgelig også noget unikt og så bruget hun vel 1,5 time på at snakke, og finde på noget der lige skulle klares. (Tænker hun havde mere en drukket.. og bestemt ikke til en fordel)

Gutter, jeg er en fair mand, og har prøvet mit, men aldrig det her, så mit råd til jer:

Gå et andet sted hen, om I så peger blindt, så får I en bedre oplevelse alle andre steder.

Redigeret af Ærlig Gentleman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke en træls oplevelse.

Hvis det var mig, så havde jeg klikket videre alene pga alle de priser på ekstra ydelser.

Du har for resten lagt din anmeldelse i forkert kategori, den ligger under efterlysninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv oplevelse, sgu egentligt ærgerligt for bortset fra de tåbelige fugle tatoveringer, ser hun sgu helt fin ud på billederne. Hvis de så også er nogle år og 20 kilo siden, hjælper det jo selvfølgelig heller ikke meget! 

Tak for advarslen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stiffy
Skrevet (edited)

Det er hende på billederne og hun er ikke tyk. Hun vil ikke så meget fra annoncen. Fik slikket hendes røv og fisse i 3 sekunder. Havde bestilt 2 piger da jeg drømte om dobbelt blowjob, men fik istedet mishandlet min pik med babywipes konstant. Den var helt udtørret i flere dage og helt rød over hele hovedet. Har nu smurt aloe vera på nogle gange. Det hjælper.

Redigeret af stiffy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...