Hop til indhold

Featured Replies

• 2 months later...
Skrevet

Nogen der kan sige noget om hvor lang tid Tina bruger på massage kontra blow? 

Skrevet
Kidymkus skrev, for 1 time siden:

Nu er det en del tid siden jeg har været hos Tina, men omkring 15 min sætter hun af til blow hvis du har bestilt en time.

Skrevet

Glem det !!!!  Hun er opreklameret overstået kapitel... og minder mest om en ombygning

Skrevet

Tina er min favorit når jeg har brug for ordentlig massage og i mine øjne det bedste massage sted i byen. Efter mange år kender hun mit svage punkt så afslutningen er altid i top hos hende. Derudover er der altid smil og god stemning. 

Skrevet
Gulfeber skrev, for 10 timer siden:

Glem det !!!!  Hun er opreklameret overstået kapitel... og minder mest om en ombygning

Du er langt ude

Skrevet
Kidymkus skrev, for 16 timer siden:

Jeg plejer altid selv at aftale med hende, hvordan det skal fordeles. 

Skrevet

Var hos Tina forleden. Hun havde kun en halv time tilovers (først på måneden, rookie mistake), men hun sørgede for at jeg fik 4 hånds massage, inden det gik løs - uden beregning. Hun syntes vist, jeg trængte i skuldrene.
Det var ikke det eneste, der trængte, og også det klarede hun i fuldstændig verdensklasse.

Sød, imødekommende, smuk. What's not to like?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.