Ceylon 93 Skrevet 21. December, 2013 Så blev det til endnu en tur. Bestilte den fulde pakke fra start til 1500kr og det var en fin ydelse jeg fik for pengene. Jeg har jo prøvet så meget efter hånden. Massagen var en kombi massage hvori der indgik rigtig massage, olie og tantra. Derefter lidt body til body. Da jeg lå på ryggen gled hun sin glat barberede kusse over min pik, så den blev masseret af hendes skamlæber uden dog at glide ubeskyttet ind. Jeg fik gummi på inden den rigtige omgang knepning. God tur, husker ikke længere pigernes navne. Men anya er et besøg værd hvis du er i området. Det ligger overfor glostrup centret, med en bagindgang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 21. December, 2013 Jeg er godt klar over at det med at få pik massage med skamlæberne nemt kan ende galt. Da den kan glide uforvaret ind, men her er det vigtigt at kunne styre sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisterfister Skrevet 21. December, 2013 Jeg var også forbi Anya for nogle uger siden. Jeg var godt trængende, så ville være sikker på, at jeg fik en pige som tilbød den ekstra service. Eftersom det var mit første besøg på stedet, fik jeg lidt flovt fremstammet, om man kunne få lidt massage i de nedre regioner - ork ja da! - og så blev HELE menuen gennemgået Kvinden der lukkede mig ind tilbød mig en blanding af thai- olie- og tantramassage plus en omgang med hånden for 500,- hvilket jeg takkede ja til. At dette allerede var aftalt fra starten resulterede i, at den nye kvinde der kom ind allerede fra starten var ret fræk! Og da hun oven i købet var møg lækker (gætter på, at hun har været i starten af 30'erne) og havde en god krop, som kun var dækket af en lårkort løstsiddende kjole, så var det allerede pengene værd Massagen var ikke noget at råbe hurra for, men dette skyldes primært, at hendes fokus var på, at tænde mig. Hun gjorde hvert fald meget ud af, at strejfe pikken og mellemkødet. Efter hun var færdig med ryggen og ikke mindst baller og inderlår, blev jeg bedt om at vende mig om. Her var der ikke så meget massage, da hun gik direkte igang med dillertjavsen. Dette gjorde hun virkelig godt! Hun startede forsigtigt ud med at smøre skaftet ind i olie og forsigtigt og pirrende blotte pikhovedet. Samtidig blev den modsatte hånd placeret på mine boller og mellemkød, som også fik en omgang massage Denne behandling, samt den bestemt pirrende rygmassage, gjorde, at der ikke gik længe før jeg var klar til at komme, dog prøvede jeg at holde igen længst muligt, men det blev højst en forlængelse på 10-15 sek. Hun blev dog ved med at spille den af, til jeg sidst måtte stoppe hende, da jeg ikke kunne holde til mere Herefter hjalp hun mig med at "gøre rent" og jeg blev tilbudt et bredt udvalg af drikkelse. Dette har uden tvivl været det bedste thaibesøg ever og jeg gider ikke prøve flere fremover. Kommer jeg igen? - Ja for fanden, og så skal den fulde pakke afprøves Og meget gerne med samme kvinde som jeg havde fornøjelsen af sidst! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Body2body 1 Skrevet 21. December, 2013 Er bagindgangen skiltet? -jeg kørte forbi i dag for at reconosere lidt på stedet, da jeg alligevel var i området, men kunne ikke umiddelbart få øje på denne bagindgang...hovedindgangen kan man jo næsten ikke overse med dens store lysskilte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 21. December, 2013 Der er en bagindgang og den er meget diskret. Jeg har dog brugt hovedindgangen, da folk i bil ikke ser noget og der er altid tomt på fortovet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 22. December, 2013 Tager dog altid bagindgangen som udgang, da jeg ikke kan se hvad der mon gemmer sig på fortovet vej hovedindgangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1028 Skrevet 22. December, 2013 Jeg kunne også finde på at bruge bagindgangen. Hvad tager hun for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25031 Skrevet 22. December, 2013 Jeg kunne også finde på at bruge bagindgangen. Hvad tager hun for det? For massagen eller for at bruge bagindgangen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg