Hop til indhold
M4x

Domina søges på Sjælland

Recommended Posts

Hej Forum.

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp fra jer herinde da jeg er på udkig efter en domina på Sjælland med stedet, remedierne og mulighederne. Dog synes jeg det er svært at finde en domina for mig. Jeg er nok også lidt kræsen, men det synes jeg også jeg kan tillade mig at være nu hvor jeg skal betale.

Men til sagen.... Findes der en domina der ikke lyder som om hun har røget største delen af sit liv og som ikke er overmalet af tuscher (det er pænt, men det er ikke mig). Det kunne samtidig være et + at finde en der var under 45 eller deromkring. Jeg synes virkelig alder og billeder er svært at blive klog på. Og sidst, men ikke mindst en der gider kommunikere lidt på forhånd så man kan afstemme om sine ønsker kan opfyldes.

Tak på forhånd :)

 

 

Redigeret af M4x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Det er også tilladt selv at søge lidt herinde der er en tråd her hvor ( tror jeg ) alle de Domina’er der findes på Sjælland nævnes & så må det være op til dig selv om der er nogle som passer ind i dine kriterier

 

Tja det er måske et spørgsmål om efterspørgsel.

uden efterspørgsel er der heller ingen udbydere

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sharky skrev, den 9.6.2023 at 10:02:

Madame Sascha er svaret. Måske en smule ældre, dog. 

Tak, jeg tager et kig :)

Miley4pleasure skrev, den 9.6.2023 at 10:16:

Sif ? Fra pussy galores 

Spændende, hende tager jeg også lige og kigger på. En hurtig søgning viser også at du tilbyder dominans? :mrgreen:

MistressSpankerella skrev, den 10.6.2023 at 00:28:

Du kan kigge på min annonce og se om du finder den interessant :) 

Hav en god aften. 
 

https://annoncelight.dk/showad/349732

Tak! Det vil jeg gøre! ;)

Madame Illona skrev, den 10.6.2023 at 12:23:

Det er også tilladt selv at søge lidt herinde der er en tråd her hvor ( tror jeg ) alle de Domina’er der findes på Sjælland nævnes & så må det være op til dig selv om der er nogle som passer ind i dine kriterier

 

Tak og jo, jeg har skam både søgt og været forbi den post, dog kunne jeg ikke finde alle profilerne og de profiler jeg kunne finde, gav ikke alle svarene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, den 9.6.2023 at 10:16:

Sif ? Fra pussy galores 

Sif en ung domina, som sikkert er en god (god=har lysten) domina, men hendes profil inkl billeder giver ikke meget indtryk af en domina.

Og det er ikke lykkedes mig at finde anmelder af Sif som domina.

At der ikke er anmeldelser af Sif er jo ikke hendes fejl, men os bruger af EG som besøger dominaer!

Så kom nu med jeres anmeldelser af de skønne dominaer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure

Det er korrekt at jeg også tilbyder dominans kære B) 

 

ses måske lige pludselig :ph34r::P god aften :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
LystTilSM skrev, for 8 timer siden:

Sif en ung domina, som sikkert er en god (god=har lysten) domina, men hendes profil inkl billeder giver ikke meget indtryk af en domina.

Og det er ikke lykkedes mig at finde anmelder af Sif som domina.

At der ikke er anmeldelser af Sif er jo ikke hendes fejl, men os bruger af EG som besøger dominaer!

Så kom nu med jeres anmeldelser af de skønne dominaer

Jamen jeg tænker at det er fordi at sif indtil for nyligt har fokuseret på blide former. 
Men besøg hende da guys - og skriv en anmeldelse ja B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, for 34 minutter siden:

Jamen jeg tænker at det er fordi at sif indtil for nyligt har fokuseret på blide former. 
Men besøg hende da guys - og skriv en anmeldelse ja B)

Miley, du har ret besøg Sif eller dig og skriv en anmeldelse.

Det er fantastisk når en kvinde opdager at hun har det der skal til for at være en god domine, lysten, fantasier og empatien.

 Men grunden til at jeg tøver med at besøge Sif og dig og håber at andre vil skrive en anmeldelse er, at jeg for mange gange er blevet skuffet netop hos en blid GP som er sprunget ud som domina.

Det skyldes flere ting, først at ovennævnte 3 ting ikke er tilstede(lyst, fantasi og empati)

Så at mange tror at fordi de får en pisk i hånden så er de rigtig domina. Og så er en side bemærkning i profilen om at dominans tilbydes ikke overbevisende, der er så meget mere i dominans end at det kan dækkes med bare et ord.

Der næst har de sjældent lokaler eller udstyr til legen. Jeg ved godt at Pussy Galores har både rum og kælder men så er udstyret heller ikke bedre.

Tilmed har de unge GP en ide om at med pisken i hånden skal der tjenes mange penge og har et pris niveau som er væsentligt over hvad dominaer med erfaring, lokaler og udstyr forlanger.

Men jeg vender tilbage til lysten, fantasien og empatien som det vigtigste og man skal ikke 10 min ind i legen før end det mærkes om de er til steded.

Så de som har lyst til at tilbyde sig som domina se indad har I lysten, bedrag ikke jeg selv.

Der er flere fantastiske dominaer i Danmark, men der er plads til nogle yngre.

Jeg betaler gerne prisen for en god oplevelse men ønsker ikke kast gode penge efter dårlige oplevelser så derfor venter jeg på anmeldelser eller en overbevisende profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
LystTilSM skrev, for 1 time siden:

Miley, du har ret besøg Sif eller dig og skriv en anmeldelse.

Det er fantastisk når en kvinde opdager at hun har det der skal til for at være en god domine, lysten, fantasier og empatien.

 Men grunden til at jeg tøver med at besøge Sif og dig og håber at andre vil skrive en anmeldelse er, at jeg for mange gange er blevet skuffet netop hos en blid GP som er sprunget ud som domina.

Det skyldes flere ting, først at ovennævnte 3 ting ikke er tilstede(lyst, fantasi og empati)

Så at mange tror at fordi de får en pisk i hånden så er de rigtig domina. Og så er en side bemærkning i profilen om at dominans tilbydes ikke overbevisende, der er så meget mere i dominans end at det kan dækkes med bare et ord.

 

Jamen du har da mega meget ret! Af samme årsag, foreslår jeg selv de mere erfarne sm gæster som henvender sig til mig, at gå til en rigtig domina faktisk :) afhænger helt sikkert af hvad man søger indenfor dominans. Hvis det skal være ekstremt fungerer det sjældent godt hos en alm gp :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du tjekket Anastasya ?

Hun er ikke overtudset og klinger i sammen kan du komme meget langt med hende. Se mine anmeldelser. Du kan også sende mig en PM her for jeg har fået hende med på mange både hårde og kinky leje, og hun er en af de eneste dominaer du kan tumle med - næsten uden grænser !

www.Anastasya.dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...