Hop til indhold

Recommended Posts

Vil lige høre om der er nogen der har besøgt disse tøser og kan fortælle om oplevelsen, og om billederne er ægte eller fake
Jylland

Phone 52685486  2 new thaigirls Billund-Grindsted

08/06 2023 10:03
Velkommen til thai masage Åben alle dage 09:00 - 23:00 Please sms in English 52685486 Obs vær så venlig at parkere ud for mit hus eller i min indkørsel det forstyr mine naboer mindst ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik besøgt Yuri, mens ovenstående annonce var aktiv (Der var Yuri og Bella at vælge imellem samt mulighed for trekant med begge piger).

Hun var herlig. Billederne var måske et par år gamle, men hold nu fast en krop hun stadigvæk har. Selv efter to børn.

Hun åbnede døren i en tæt sidende kjole, hvor hendes dejlige former kunne ses.

Jeg havde bestilt 1 time og nød den i fulde drag. Der var både tid til sex og massage samt pirring/optakt til 2. Omgang.

Hun kan bestemt tage imod og virkede til at være vild med sex så der blev prøvet forskellige stillinger, både på sengen og på stolen ved siden af.

Hun vender tilbage om 3 mdr. (engang til september igen).

Stedet er forholdsvis diskret (villa kvarter) og foregår nede i kælderen ved et hus. Der er plads til en enkelt bil i indkørslen, ellers SMS’er de info om parkeringsforhold på en nedlagt tank 200 meter fra huset/kælderen.

umiddelbart virker “Bella” til at have en ny annonce kørende nu, under et andet navn, mens hun er alene. Ellers er det en helt tredje thai i Grindsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebboy10 skrev, for 1 time siden:

Er det ikke der hvor Pim/Pum også holder til

Aner det ikke, jeg har besøgt Yuri/Bella da ovenstående annonce var aktiv.

men tænker lidt at “Bella” har denne annonce (https://annoncelight.dk/showad/372222) men det kan også sagtens være en helt tredje pige, mens Pim/pum er en fjerde pige (https://annoncelight.dk/showad/363278)

Nu var mit besøg hos Yuri det første i Grindsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...