Hop til indhold

Klamydia

Featured Replies

Skrevet

Er lidt nysgerrig, er der nogen der har fået klamydia eller andre kønssygdomme efter besøg hos en thai.

Skrevet

Jeg har fået svamp. Som heldigvis er ret enkelt at klare. Ellers ingenting selvom jeg har været en del igennem 

Skrevet
Analelsker skrev, for 1 time siden:

Jeg har fået svamp. Som heldigvis er ret enkelt at klare.

@AnalelskerMå jeg have lov at spørge hvor du fik infektionen, altså hvor på din krop?

Redigeret af Dylmer

Skrevet

Det var bag forhuden. Meget rød, kløe. Og lidt udslæt. Jeg købte en creme på apoteket, som klarede det efter en lille uge. 

Skrevet
Salver skrev, for 6 timer siden:

Er lidt nysgerrig, er der nogen der har fået klamydia eller andre kønssygdomme efter besøg hos en thai.

Ikke efter besøg hos en thai, da hun besøgte mig - men det var nok min egen skyld, da jeg valgte at tage en hende i badet uden kondom - heldigvis var det i slutningen af min ferie i Pattaya og jeg fik først rigtige symptomer og ondt i pikkemanden, når jeg skulle tisse, da jeg var nået hjem og jeg måtte til lægen og få en test og en recept på et par piller - og jeg måtte lige skrive til de faste thaipiger, jeg ellers kom sammen med at de også lige måtte på apoteket - det kom jeg ikke i bad standing af hos dem - kun hende jeg næsten 100 % mente at havde fået det fra, blev lidt sur og mente at hun ikke fejlede noget - men hun gik da på apoteket ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.