Hop til indhold

Recommended Posts

Ella er en sød pige fra Rumaænien..Billederne stemmer Men hun virker meget mere dejlig i virkeligheden. Der var lidt russer professionalisme over hende som hurtigt blev charmeret væk.. I det hele taget en dejlig trekløver de havde havde gang i for noget tid siden..Bestilte en havl time. Hendes krop er fantastisk..Slank med former hvor der er noget der kan æltes uden at det er fedt..Pæne søde perfekte strutbryster og der var god kemi og jeg nyd at slikke hendes honning mis, og det virkede til at hun nyd det på den måde hun bevægede underlivet rundt. Man måtte ælte og gramse og give smæk køre hende rundt i forskellige stillinger, og der var super kemi og tilbage og slikke, og jeg prøvede at få hende til at squirte og hun blev super våd men fik hende ik til at sprøjte... det endte med at der blev bakket på døren også gik den fra superkemi og god seksuel forståelse slow and fast og smil og grin og lækker dejlig sex til maskin der bare skulle have mig til at komme, og ti minutter senere kunne den gode stemming ik strækkes mere så jeg måtte give op og sige tak.Superglad...værelset var circa 20 grader varmere end da jeg kom ind og efter at hun var gået ud og havde fået tøj på og kommet tilbage virkede hun stadig forpustet..Hun virkede til at hun også syntes det havde været hygligt, og hun er ikke en der holder sig tilbage...Tror hun ska være her et styk tid..Minusser. hun lugtede af røg i håret og alko ud af munden..Men det gik mig egenligt ik så meget på..Mere minus var selve stedet, men hvis det ik var fordi at jeg har tænkt mig at gå i cølibat her fra det nye år, ville jeg nu alligevel kunne finde på at komme tilbage..altså  hvis hun var der, men det var skod stedet, der var sådan lidt rumæsnk barstemning inde fra baglokalet lød det til...Men what det virkede til alle hyggede sig :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

god anmeldelse men jeg savner nu de nødvendige oplysninger for at finde pigen. det havde været en stor fordel for os alle hvis det stod i overskriften

Del dette indlæg

Link til indlæg

nå ja nu er der jo også kun 1674 steder at lede efter en pige i kjøvenhavnstrup så det er da til at finde :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...