Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med Jer.

Jeg havde været i København og arbejde, og var på vej hjem. Kørte igennem indre by og da jeg nåede krydset ved halmtorvet og gasværksvej fik jeg pludselig øjenkontakt med en mørkhåret pige som stod og trak. Hun lignede ikke en typisk gadepige , så det var nok det som gjorde at jeg lagde mærke til hende. Jeg kørte videre, men da jeg nåede fisketorvet og skulle til at køre hjemad, var der noget der gjorde at jeg bare måtte vende om og se om hun stod der endnu... Jeg har aldrig haft gadepiger op før, så havde en mærkelig følelse med det... Jeg har læst herinde at gadepiger plejer at være rigtig kolde, og tjene pengene så hurtigt som muligt, og ikke engang tager tøjet af, men bare lige trækker bukserne ned og vender bagen til, og så må man selv forsyne sig... og det var ikke lige mig.

Da jeg kørte tilbage og nåede ned midt på skelbækgade så jeg en rigtig flot pige - vil tro hun var i starten af tyverne og det var som om jeg blev draget til at holde ind ved hende... Der var noget i mig som sagde at nu skulle jeg prøve en gadepige for første og måske sidste gang... Jeg holdt som sagt ind ved den unge pige som på engelsk spurgte om jeg ville have sex. 500 for suck and fuck, som hun sagde. Jeg spurgte om hun så tog alt tøjet af, men det ville koste ekstra. Så jeg takkede pænt nej, da jeg med det samme tænkte på dem herinde som havde advaret om de kolde gadepiger.

Jeg kørte videre og nåede igen ned på hjørnet ved gasværksvej, og hende den mørkhårede jeg havde fået øjenkontakt med tidligere, stod der stadig og vi fik igen øjenkontakt, og hun gjorde tegn til at hun ville sige noget til mig. Jeg holdt ind og rullede vinduet ned. Jeg blev overrasket over at hun på flydende dansk spurgte om jeg var til noget... For hun lignede som sagt ikke de andre gadepiger. Jeg spurgte hende om prisen, som også var 500.-. Af en eller anden årsag havde jeg ikke lyst til at spørge om hun så ville tage tøjet af, da jeg måske bare ikke havde lyst til at hun skulle vise sig at være kold og også sige at det koster ekstra...

Hun hoppede ind i bilen, og viste mig vej ned på nogle øde veje, men da vi nåede frem, sagde hun at der var nogle andre, så vi kunne køre et andet sted hen. Et par minutter efter var vi på en øde P-plads, hvor jeg betalte hende pengene og vi gik om på bagsædet. Hun sagde til mig at jeg skulle tage tøjet af, og det gik jeg så igang med. Til min store glæde startede hun med at tage støvler af, og tage bukserne helt af... Helt uden at jeg behøvede sige noget. Jeg fortsatte med at tage mit tøj af, og sad til sidst nøgen på bagsædet. Om det var dét som fik hende til også at smide det hele ved jeg ikke, men hun var en virkelig smuk pige med en lille B-skål vil jeg vurdere og en dejlig krop. Hun gav et dejligt blæs, og spurgte efter et stykke tid om vi skulle sexe... Det kunne jeg ikke sige nej til, hvorefter hun satte sig oven på mig med fronten til mig. Her bevægede hun sig stille og roligt op og ned, mens jeg kunne kærtegnets hende... Vi fortsatte i missionæren og bagfra, hvorefter jeg igen ville have hende ovenpå mig. Hun gav sågar små kys, og hun virkede til at kunne lide hvad vi lavede...

Jeg måtte overgive mig, og vi to g igen tøjet på. Maria er dansker og fra København, og jeg er rimelig sikker på at hun hverken har alfons eller er på stoffer. Jeg tror nærmere at hun er en pige, som tjener lidt ekstra penge til julegaver i denne dyre tid. Da jeg satte hende af igen samme sted, hvor jeg tog hende op, var der gået 45 minutter. Hun sagde at hun ikke "arbejdede" fast i gaden, men kun en gang imellem, og hun havde gjort det "et stykke tid".

Jeg var positiv overrasket over mit første besøg hos en gadepige, men er også overbevist om at det kun skal gentages hvis jeg får øje på Maria igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...