Hop til indhold
RedTeam

Artemis - First Timer Visit - Anmeldelse af min tur

Recommended Posts

Så kom tiden til min tur til Berlin. Jeg havde planlagt at skulle være i byen en lille uges tid med arbejde, men det blev kortet lidt ned til kun et par enkelte dage, så det var med at udnytte tiden så godt som muligt, mens jeg var afsted. Øverst på ønskelisten stod der , som nævnt i min anden tråd omkring emnet, ” Artemis - First Timer Visit -

Jeg havde med interesse og stor lydhørhed fulgt med i dialogen på tråden fra alle jer ”garvede gutter” og var meget glad for de forslag og tilgangsvinkler til besøget, der blev tilkendegivet.. Tak for det. :)

Men nu til selve turen..

Jeg ankom på mit hotel, der belejligt var booket 10-15 minutters gang fra Artemis. Der blev checket ind og fyren i skranken spurgte ind til om det var ”Buisness or Pleasure” og smilede lidt da jeg sagde ”a little bit of both”.. Til info, så kan det nævntes at Berlin pt. ikke pålægger erhvervsbesøg for deres citytax, så da han hørte jeg var afsted med arbejdet, skulle jeg blot udfylde en seddel i receptionen med hvor jeg var ansat og hvor længe jeg var i byen, så sløjfede de regningen på de ekstra Euro der normalt kommer oveni selve betalingen for hotellet. En krone sparet, er en krone tjent ;)

Jeg fik mig installeret på hotellet, fik skiftet tøj og ville lige ud og gå en tur og sondere terrænet. Da jeg havde læst at alt betaling foregår med kontakter, skulle jeg bla. Have fundet en hæveautomat eller 2, ligesom jeg lige ville sikre mig at der dels var åbent på Artemis, men også at det var til at finde.

Jeg fik støvet en hæveautomat op, og huskede på at der kun kan hæves op til ca. 270€ i kontanter pr. kort pr. døgn, så havde heldigvis taget et backup kreditkort med, og med 500€ på lommen, gik jeg mod Artemis for lige at sikre mig at alt så fornuftigt og tilforladeligt ud.

Efter en kort gåtur i Berlins meget varierede boligområder, nåede jeg til hvad der lignede et fortov langs en motorvej. Den blev fulgt et par 100 meter, og ind af en stor åbning i en omkringliggende mur, lå så Artemis. Der holdt en 20-30 biler på parkeringspladsen, absolut ikke overfyldt, og døren ind til receptionen stod åben, så jeg tolkede det som at alt var som det skulle være.

Jeg vendte om igen og gik tilbage på hotellet hvor jeg fik taget et bad, skiftet rejsetøjet ud med noget lidt mere komfortabelt og fik aflagt mobiltelefon m.m. som jeg alligevel ikke skulle bruge under besøget. Og så var det igen afsted mod Artemis.

Med lidt bankende hjerte og lettere svedige håndflader, gik jeg ind af porten og ind af døren til receptionen. En smilende og sød mørk pige tog imod mig og spurgte med et glimt i øjet om det var min første gang på stedet? Det måtte jeg jo indrømme, så hun tog sig fint tid til at forklare mig at nu ville jeg få udleveret en badekåbe og os så skulle jeg selv finde håndklæder og badesko til højre oppe ved omklædningen, hvor jeg kunne lægge mit tøj m.m. Til venstre, ville jeg finde et lidt mindre skab, hvor jeg kunne lægge penge, pung m.m. som jeg kunne risikere at skulle have adgang til under besøget, og så fik jeg udleveret et armbånd så man kunne se jeg havde betalt entre på 90€ og et armbånd til modsatte håndled, hvor der var monteret nummeret på mit skab, således at jeg med dette armbånd kunne låse dem hhv. op og i. Ret fikst, og ganske som man kender det fra svømmehaller m.m.

Hun fortalte mig endvidere at startprisen hos pigerne var 70€ og så skulle man så tage en snak med dem derfra ift. ekstra ydelser, hvis man ønskede andet end ”fuck and blowjob with condom”.

Jeg gik op ad trappen mod omklædningen og allerede der stod der en meget mørk, og vinkende pige uden tøj på og tog imod mig med et lille knus og sagde ”Velkommen til, måske du har lyst til lidt mørk chokolade?”. Jeg smilede lidt og undskyldte mig videre ind til omklædningsrummet hvor jeg fik klædt om, taget et bad og placeret hhv. håndklæde om livet og mine kontanter m.m. i det lille rum dertil. Og så var det ellers på med den udleverede ”et par numre for stor” badekåbe, og på opdagelse i klubben.

Jeg startede med at kikke mig lidt rundt.. Der var ikke så mange mennesker, hvilket passede mig fint for et førstegangsbesøg, og jeg fik kikket lidt på hhv. styrketræningsrummet, biografen, wellness områderne nedenunder og nåede også udenfor til udendørspoolen, hvor flere gutter lå og små-blunede på strand sengene i den lune junisol. Et par enkelte piger iført usandsynligt høje hæle og ellers intet, vimsede rundt og snakkede lidt, men meget afslappet stemning.

Jeg undrede mig over hvor ”det store lokale” mon befandt sig, men jeg opdagede dog snart at det var det der lå gemt bag ”Her må der ryges” skiltet, så der gik jeg ind.

.. og så var jeg ligesom i hjertet af klubben..

Jeg gik i baren og bestilte lidt at drikke og satte mig i en sofa for lige at se hvad der egentlig var at se på.. Det var som ny i en sådan klub lidt overvældende, men ganske hyggeligt og mens jeg sad og nød min drink, kunne jeg tælle en 10-15 piger der dels vimsede rundt og gjorde sig lidt til overfor fyrene der var på stedet, men i lige så høj grad sad og snakkede ved baren og sad og hang lidt ud i sofaerne rundt omkring.

Dresscode for pigerne var, tjaa.. ikke eksisterende.. Det var primært ultrahøje stilletter, måske en lille hofteholder omkring livet, men ellers intet.. så man vidste 100% hvad man fik, og man skulle ikke pakke noget ud man troede var anderledes end det der faktisk var indenunder. Det er jo et koncept som man så kan lide eller ej, men jeg syntes faktisk det var meget fint og yderst behageligt at kikke på.

Efter lidt tid, kom de første par piger sådan lidt på skift op til mig for at smalltalke og i løbet af ret kort tid, blev samtalen så drejet ind på om jeg ikke ville med op og se førstesalen. Jeg takkede indledningsvist nej til de første par tilbud, da jeg havde sat mig i hovedet at jeg ville møde en blond pige først, og de fleste af de piger der var i klubben, var mørkhårede.

Sammensætningen af pigerne var lidt blandet.. Som nævnt, mange med mørkt hår og ingen tvivl om at der var rigtig mange østeuropæiske piger. Der var tilsyneladende også en trend for at få lavet sine læber større, noget der var lykkedes rigtig fint hos nogle, men også nogle hvor duck-face pludselig fik en helt anden betydning.. igen, man kan mene hvad man vil, men jeg er nok mere til det mere naturlige look :)

Anyways.. Efter lidt tid, fik jeg besøg af Ioana fra Bulgarien. Hun var vel start 20’erne, lyshåret, smilende med perlehvide tænder, et par gode håndfulde foran og en fræk lille røv bagtil og kom vimsende op til mig og startede de obligatoriske smalltalks omkring hvad jeg hed, hvor jeg var fra og alt det der. Hun var ret sød at snakke med og da hun hørte det var mit første besøg på stedet, tilbød hun naturligvis at vise mig førstesalen. Hun forklarede mig omkring mulighederne for tilvalg med BJ without, prostata massage, dominans, etc. Etc. Og inden længe var vi på vej mod førstesalen .. På vej op, mødte hun en anden pige som hun introducerede som sin søster, og de blev hurtigt enige om at en trekant da ville være helt perfekt som start på en god aften.. Jeg var RET spændt.. på flere forskellige måder.. så tænkte ikke at det liiige skulle være her og nu det skulle foregå, men at jeg da var åben for forslag til senere på aftenen.

Vi nåede op på førstesalen hvor hun smed sig på sengen og fortalte mig at nu kunne jeg godt smide hhv. badekåbe og håndklæde, og så gik hun ellers i gang med et blowjob for lige at sætte scenen.

Det blev til en lille halv times hygge på lagnerne, men jeg må indrømme at hun måske ikke helt var det jeg havde håbet på.. Hun var et lille nips, og da jeg er ret godt udrustet, kunne hun ikke tage den til roden, men sad sådan lidt halvskævt ovenpå og red mig.. Det var lidt ærgeligt, men nå jeg, hun fik da efter et stykke tid lov til at få kanonen til at gå af..

Der var lidt smalltalk og så ellers ned til de små skabe og ordne det økonomiske, der i alt beløb sig til 90€ + jeg gav hende 10€ ekstra, så var hun glad.

Ud i bad og derefter var det tid til at få lidt at spise. Maden var sådan, okay, uden på nogen måder at være prangende. Der var lidt stegte kartofler, nogle koteletter, noget bøf-agtigt noget i tomatsovs, ris, brød, salat og en enkelt dessert-yoghurt, så ikke noget prangende, men smagte okay. Drikkevarer forsynede man sig selv med i den udendørs bar, og så var det ellers bare tid til at sidde og opleve livet i klubben lidt på terrassen, mens solen langsomt begyndte at gå ned.

Jeg gik lidt rundt og kikkede igen og bestemte mig for at næste omgang skulle være i biografen. Jeg gik derfor tilbage til barområdet, og efter et par drinks kom der en petit, lyshåret pige forbi der efter lidt snak var helt med på at tage i bio og ”se en film” sammen med mig.. Der blev aftalt en ”standard omgang” så da vi nåede til biografen, hvor der allerede sad en anden gut og blev forkælet af en meget mørk pige, blev der med stor professionalisme kørt et gummi på drengen, og så fik den ellers ikke for lidt i sofaområdet i halvmørket.

Også hende, havde dog lidt besvær med at tage den helt og hun peb et par gange med ”don’t destroy my pussy”, men det gik som det skulle og en hyggelig tur i biografen sluttede også som den skulle..

Tilbage til badet, skifte sko og håndklæde og så var sulten ellers ved at blive stillet på det sexuelle område. Jeg gik derfor igen ned i klubben og satte mig med en drink og betragtede ”showet” der kørte mig. Aftenen var nu ved at være lidt mere fremskredet end da jeg ankom omkring spisetid, så der var begyndt at komme en del flere mennesker i klubben. Et hold arabere tromlede ind og fyldte en del, ikke ubehageligt, der var bare ikke nogen der var i tvivl om at de var der, og der ankom også en del østeuropæiske fyre der bestilte flasker og store drinks.. Ret underholdende på en mandag aften :D Jeg havde placeret mig i en af sofaerne der var hævet lidt over gulvet, og der kunne jeg sidde og følge lidt med i den ”jagt” der foregik på gulvet, hvor nogle var markant mere fremme i skoene end andre, og en del piger der faktisk bare sad og hyggede sig og talte med deres kollegaer. Der var også kommet en del flere piger på arbejde, så jeg tror jeg talte omkring 25-30 stykker på det tidspunkt, der var i og omkring barområdet. Piger i alle størrelser og udformninger, men stadig men klar overvægt fra det østeuropæiske og sjovt nok, ikke en eneste asiat.

Helt ovre i det fjerneste hjørne, sad der en helt mørkhåret pige. Solbrun, store markante, sorte briller, smuk lille røv og et frontparti i den helt rigtige størrelse. Hun havde tidligere været forbi og spurgt om jeg hyggede mig og hvis jeg havde lyst, ville hun gerne vise mig lidt rundt. Jeg bed mærke i at hun på ingen måde var specielt opsøgende og jeg huskede rådet fra ”Max Speed” om at de piger der holdt sig lidt for sig selv, måske i virkeligheden var en bedre oplevelse end de mere ”aggressive” der konstant opsøgte fyrene.

Jeg gik over til hendes ende af baren for at hente lidt mere at drikke og smilede lidt til hende mens hun sad og snakkede med en kollega. Hun smilede retur og jeg dristede mig til at sige ”hejsa.. gælder tilbuddet omkring en rundvisning i klubben stadig?” Hvorefter hun sagde at ”Ja selvfølgelige” tog min hånd og så gik vi ellers på opdagelse.

Vi endte naturligvis på førstesalen.. Hun var fra Rumænien, sagde hun var 37 (men så KLART yngre ud - havde skudt hende til midt 20'erne, specielt faktisk pga. brillerne.. Der var sådan et "frækt sekretær look" over det..)  super sød og snakkende og meget mere naturlig tilstede end de to første tøser jeg havde brugt min tid sammen med.. Det foregik stille og roligt og hun gjorde meget ud at jeg skulle have det rart og det foregå i et stille og roligt tempo. Jeg advarede hende lidt ift. størrelsen på kalorius, men hun mente nok at det skulle kunne gå og hun startede derfor med at give mig et forsigtigt blowjob, mens hun kikkede mig dybt i øjnene.. ”You like it?” spurgte hun og smilede.. og så gik det ellers stærkt.. Hun begyndte at køre sin lille mund længere og længere ned over mig og til sidst gaggede hun sig den helt til roden og da hun gispende lige var oppe efter luft, stønnede hun at ”fuck, i love it this way” mens hun flyttede rundt på tingene så hun kunne se sig selv tage den til roden i spejlet..

Det var en FED oplevelse.. Man kunne her mærke at hun virkelig kunne lide det hun lavede.. intet mekanisk eller ”Wham-bang-thank-you-man” over det, overhovedet.. En FED omgang sex og hun var ikke bange for at vise at hun kunne lide det, hverken i kropssprog, med lyd eller andet..

Efter små 45 minutters heftig aktivitet, var vi ved at være færdige begge to.. Der blev kælet og nusset lidt, men energien ovenpå en lang dag var efterhånden ved at være færdig, i hvert fald for mit vedkommende.

Hun fortalte at hun kom fra Rumænien, havde været på stedet her i omkring 5 måneder og havde tidligere arbejdet i Amsterdam hvor hun havde haft et ”vinduesjob” som hun fortalte det. En rigtig hyggeligt snak og der var på ingen måde en følelse af at der var et ur der tikkede.. Det var bare hyggeligt, frækt og naturligt.

Hun fulgte mig nedenunder og vi fik klaret det økonomiske + lidt ekstra fra min side for den gode oplevelse, og så var det ellers slut for denne gang.

Jeg hoppede igen i bad og fik skiftet til mig eget tøj, gik i receptionen og afleverede armbånd m.m. og så var det ellers retur på hotellet igen, med et stort smil på læberne en erfaring rigere og et par frække oplevelser i rygsækken.

Så.. kort opsummeret.. Aftenens udgift beløb sig til en samlet pris på 360€. Dette dækkede hhv. entre samt de 3 x hygge med de 3 forskellige tøser. Pigerne på stedet var søde og imødekommende uden at være alt for påtrængende, og de fleste af dem var pæne piger med udseendet og kroppen med sig. Man kunne ønske sig måske at det der botox tamtam skulle aftage lidt, for det er altså ikke alle piger der ser pæne ud når de ligner en sugekop i ansigtet, men generelt var det pæne piger der så ud til at hygge sig.

Men altså.. Evening well spent in Berlin.. Artemis, klart et besøg værd, også hvis man ikke har oplevet FKK før.. Så nu er spørgsmålet bare.. skulle man prøve at tage en tur til Hamborg næste gang og se hvad der sker der? ;)

Only time can tell..

Tak fordi du læste med, håber det kan bruges som inspiration til andre der måske overvejer en sådan tur.

// RedTeam

Del dette indlæg


Link til indlæg
RedTeam skrev, den 8.6.2023 at 10:10:

Vi endte naturligvis på førstesalen.. Hun var fra Rumænien, sagde hun var 37 (men så KLART yngre ud - havde skudt hende til midt 20'erne, specielt faktisk pga. brillerne.. Der var sådan et "frækt sekretær look" over det..)  super sød og snakkende og meget mere naturlig tilstede end de to første tøser jeg havde brugt min tid sammen med..

Thanks for a nice review! It really makes me want to go back again :) I think we must have been there in the same week (I was there Monday, Wednesday. And Thursday for a quickie :) ) If you saw a guy lying on a sunbed reading, chances are it was me!

One question, do you remember the name of the girl you met that you described in my quote above? Sounds like a good girl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RedTeam skrev, den 8.6.2023 at 10:10:

 

RedTeam skrev, den 8.6.2023 at 10:10:

Hun forklarede mig omkring mulighederne for tilvalg med BJ without ... 

Er BJ uden ikke ulovligt i Tyskland? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 31.8.2023 at 19:16:

Er BJ uden ikke ulovligt i Tyskland? 

Haha jo og man må kun køre 50 i byerne i Danmark. At det er ulovligt betyder bare at det koster ca 20 euro ekstra. De fleste tilbyder også mega fordi det er 50 euro ekstra let tjente penge når nu de har pikken inde i munden alligevel.

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet Artemis før. Har man en chance hos pigerne , hvis man er 60+ og vil de andre mænd kigge undrende på en?

Hvor gamle er I, der har besøgt stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
smisk skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har ikke prøvet Artemis før. Har man en chance hos pigerne , hvis man er 60+ og vil de andre mænd kigge undrende på en?

Hvor gamle er I, der har besøgt stedet?

Der er masser af gæster som er 60 + og der er absolut ingen som vil undres ;-) 

Redigeret af Latexsjoveren

Del dette indlæg


Link til indlæg
smisk skrev, for 7 timer siden:

Jeg har ikke prøvet Artemis før. Har man en chance hos pigerne , hvis man er 60+ og vil de andre mænd kigge undrende på en?

Hvor gamle er I, der har besøgt stedet?

Go for it, pigerne er proff, som regel på den søde måde og ingen undrer sig over alder eller kropsform. 
Mit første besøg, da var jeg i midtfyrrene og mit seneste midttredserne og det er stadig skønt at gå rundt mellem smukke nøgne kvinder (mere eller mindre). Stemningen har dog ændret sig, men sex med frække kvinder går aldrig af mode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smisk skrev, for 16 timer siden:

Mange tak til begge. Oldtimer, hvordan tænker du, at stemningen har ændret sig?

Svært at sige, jeg synes at set-upp’et er blevet mere smooth, der foregår mere skjult opsalg (superfransk, dobbeltid o.lign), pigerne virker mere “hårdkogte”. De er dejligt professionelle og dygtige på værelserne, men koldere og ikke så megen hyggecuddling bagefter. 
Men FKK er altid en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for nylig haft mulighed for et genbesøg på Artemis. Stadig mange piger men ikke helt som før Corona. Min første var en gudesmuk pige Dea fra Moldova. Moldaviske piger er bare vanvittigt smukke. Hendes service var dog lidt kedelig og hun suttede mig ikke ordentligt op så sexen blev aldrig rigtig god. Hun endte med at sutte igen og da jeg endelig blev hård ville hun ikke knalde igen . Lidt nederen oplevelse og jeg følte mig lidt snydt selvom det var dejligt at få et langt blowjob 

Nr 2 var 22 årige Katarina fra Bulgarien. En høj slank pige der gav en super service med langt lækkert bj efterfulgt af god nærværende sex. Hun spurgte om jeg ville komme i munden på hende og selvfølgelig ville jeg det. Herefter gik jeg ned og lagde mig på en drømme seng og det blev ikke til mere den aften. 

Jeg har været på Artemis mange gange og det er altså stadig muligt at få en god aften her selvom de gamle dage altid huskes bedre.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...