Chopper 6 Skrevet 20. December, 2013 Nogen der kender til hende her? http://www.voksenlisten.dk/ingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 20. December, 2013 tror nok der ligger anmeddelser af karin herinde ,mener at have set det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chopper 6 Skrevet 20. December, 2013 Jeg har prøvet at kigge efter det, men synes ikke jeg fandt noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 20. December, 2013 (edited) jeg kan heller ikke huske hvor det var eller om det er under det sted hun er i århus prøv at skrive karin i søgefeltet og du finder karin samsøgade 35 århus Redigeret 20. December, 2013 af knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chopper 6 Skrevet 20. December, 2013 Kan det måske være denne samtale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chopper 6 Skrevet 20. December, 2013 Fedt, tak for det knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 20. December, 2013 det var så lidt. håber du får en god tur sammen med karin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg