TNo 4 Skrevet 7. Juni, 2023 (edited) Efter et par halv-sløje besøg i thai-segmentet besluttede jeg mig for at skifte boldgade; og efter at have kikket lidt rundt faldt valget på Sexyslut, der adviserede med både at være fraskilt og massage therapist - det bedste fra begge verdener og det var for mig et godt udgangspunkt. Link; https://annoncelight.dk/showad/361098 Jeg ringede op, der var kontakt med det samme og aftalen faldt på plads – hun havde tid med det samme, så afsted mod adressen. Nemt med parkering ved et butikscenter i Vejgaard og efter 2 min. gåtur var jeg på stedet; ikke et sted det vil vinde en designpris, men diskret og med indgang bag huset. Jeg blev taget imod af en pige i fantastisk godt humør – super naturlig, dejligt smil og let at snakke med. Betalingen klaret og af med klunset (hun var meget behjælpelig) og uden de store dikkedarer faldt hun på knæ, inspicerede renlighedstilstanden på lillemand og gik derefter i gang… efter en god gang lagergymnastik hvor der var fri leg på det meste faldt jeg om i sengen med et stort smil på læben. Dejlig oplevelse! Normalt vil man tro at man så risikerede at blive gennet ud – men som hun sagde; jeg havde købt tiden og havde kun brugt halvdelen, så hun tilbød en god rygmassage, for jeg havde jo købt en hel time…og HVILKEN massage!! Det var uden tvivl den bedste massage jeg har fået i Danmark – der blev virkeligt taget ved, og hele ryggen blev bearbejdet ordentligt. Det var så godt, at da jeg fik tilbuddet om at hun enten fortsatte massagen eller vi kunne prøve med et blow at slutte af på, så gik jeg med massagen… og det første blowjob var under ingen omstændigheder ringe!! Efter massagen lå vi og snakkede lidt; hun fortalte at hun var selvstændig og der var mange der bestilte tider og ikke dukkede op – og at det virkede helt organiseret, for at spilde hendes tid…så det var hun lidt ærgerlig over, men sådan er gamet; hun ville bare gerne give gode oplevelser og på den måde få nogle faste gode kunder (hun har i hvert fald vundet mig!). 200 EUR for en time (faktisk 70 min.) med fantastisk massage og dejlig sex – hun kan klart anbefales, pas godt på hende; hun er i særklasse! Redigeret 7. Juni, 2023 af TNo 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg