Ratata 2876 Skrevet 20. December, 2013 Besøgte Trine i nærheden af Aalborg, på et diskret og helt igennem fint sted, man behøver ikke være bange for nysgerrige naboer, langt til de nærmeste. (Og fine muligheder for bad før og efter) Ved godt at Trine er blevet anmeldt et hav af gange, men synes nu alligevel jeg vil dele min oplevelse… Trine annoncerer med kæreste sex og det følte jeg ikke helt efter vores møde, ville i hvert tilfælde blive skuffet hvis min ”kæreste” kyssede så lidt. Jeg havde booket en halv time med denne legende i branchen og vi tilbragte vel kun ca. 25 min. i sengen, så det med god tid, er så som så… Når det så er sagt så er Trine en hammer fræk pige, som virkelig leverer en super service i sengen og hendes bryster er jo fantastiske, selvom de har ”fået hjælp” er de fantastisk bløde og lækre, og må gerne kysses og krammes. Skal jeg lige sige lidt om selve sexakten, så startede det med en god gang svensk, som fik ”kald mig for Børge” med på narrestreger og videre over i superfransk (det var så desværre den københavnske udgave af superfransk, med kondom på toppen – den havde jeg ikke lige set komme) videre til missionær, cowgirl og bagfra. Vi sluttede med fransk og endelig en gang svensk til vulkanen gik i udbrud… Alt i alt et helt fint besøg, som endte hvor det skulle og jeg kunne godt finde på at besøge Trine igen, hvor vi måske var lidt bedre forventnings afstemte i forvejen… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 20. December, 2013 Link til Trine Tease: http://side6.dk/resultatside/?q=944 Billederne lever helt op til den pige man møder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mstp 7 Skrevet 23. December, 2013 Har også for nogle år siden besøgt Trine - hun er utrolig lækker, men min oplevelse var også at hun holder lidt igen med kyssene...er glad for at høre at det "ikke kun er mig"..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 23. December, 2013 Alt i alt et helt fint besøg, som endte hvor det skulle og jeg kunne godt finde på at besøge Trine igen, hvor vi måske var lidt bedre forventnings afstemte i forvejen… Rigtig god måde at skrive en anmeldelse på, selvom ens oplevelse måske ikke blev indfriet ved besøget. Noget mange af os kunne lære noget af. Når det så er sagt, så besøgte jeg Trine for en 2-3 mdr. siden, og her mødte jeg lidt den modsatte oplevelse af, hvad der bliver beskrevet i anmeldelsen når det kommer til tid og kys. Der var både god tid, samt massere af intimitet og dejlige kys. Mange på Trines initiativ, og jeg var en meget tilfreds mand, som gik derfra med hvad jeg synes en 'kæresteoplevelse' skal være i denne branche. Jeg har det sådan, at hvis jeg går derfra og smiler, så var det en god oplevelse - hvilket jeg gjorde. Jeg har altid syntes at den der 'jamen der skal jo være kemi' og 'der skal være to til tango' osv. har været en dårlig undskyldning for en under middel service. Dog har jeg nu set flere mixede oplevelser af piger jeg har besøgt, som jeg synes er i den øvre del af skalaen, hvorfor jeg må konkludere at enten er der noget om snakken, eller også en det en blanding mellem vores egne opsatte forventninger og førnævnte. Jeg er selv slem til at sætte store forventninger op, hvis jeg har haft en super førstegangsoplevelse eller har læst en masse gode ting her på EG. Så her føler jeg lidt det er bagsiden af medaljen ved så mange informationer på dette site, men noget jeg også hellere end gerne vil leve med end alternativet. Men som sagt, jeg havde en anden oplevelse når det kommer til tid, kys og intimitet. Men jeg kan dog også godt forstå, hvis man går derfra og føler at man ikke ramte toppen, at man så er en smule skuffet. Jeg er dog glad for min oplevelse var den modsatte. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg