Rakam den røde 42 Skrevet 7. Juni, 2023 Hej med jer Denne dejlige pige får lige en anmeldelse fra mig. Hun kalder sig Kate men af hvad jeg kan forstå har hun hedder Sum før https://annoncelight.dk/showad/362276 Jeg var forbi for nogle dage siden. Solen skinnede og alt var godt. I døren møder man en meget sød og imødekommende pige. Der var, ved mig, god karma fra starten (det er sq vigtigt for mig :-D ) Ser hun godt ud og er det hende på billederne?. Der kan jeg kun sige ja. Det er hende og hun er 10% smukkere i virkeligheden (og er i besiddelse af en af de strammeste numser i dk. Av av). Hvad med blow? Blow var godt (det kan hun helt sikkert godt finde ud af.....sagt på jysk). Hvad med alt det andet sex: Hun utrolig fræk på toppen. Men gør det også rigtig godt på ryggen Var der så slet ikke noget skidt ved oplevelsen..... Altså hun er ikke så vild med at blive slikket og man kan godt mærke det inden man kommer til den del (så den lukkede jeg selv ned). Karaktere (husk det er på jysk) Udsende 9 ud af 10 Sexdelen 8/9 ud af 10 Selve stedet 6 ud af 10 Oplevelsen generelt 9 ud af 10 (Så ja jeg kommer bestemt igen) God sommer derude, peace, love og alt det andet. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
samsø 13 Skrevet 10. Juni, 2023 Super god og retvisende anmeldelse. Jeg har besøgt hende to gange nu, anden gang gik hun lige et gear mere op. Jeg oplevede ikke, at hun ikke brød sig om at blive slikket, det lød som om hun nød det gevaldig. Også på jysk. Kommer os igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beundreren 11 Skrevet 11. Juni, 2023 (edited) Er på udkig efter en god sutter og en god massage i dag eller i morgen. Hvordan var massagen - hårdhed og generel kvalitet? Og hvad med blow, var det uden og var der mulighed for afslutning i mund/ansigt? Og hvor er det ca henne af? Redigeret 11. Juni, 2023 af beundreren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
samsø 13 Skrevet 11. Juni, 2023 Massagen over middel. Blow uden. Hved ikke hvor man kan sprøjte ud over i gummiet. Ikke så langt fra ringgadebroen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 11. Juni, 2023 Har også været så heldig at besøge Kate Super flot ( måske den flotteste thai, jeg har besøgt) og dejlig pige, kan kun komme med en anbefaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beundreren 11 Skrevet 11. Juni, 2023 GMB skrev, for 11 minutter siden: Har også været så heldig at besøge Kate Super flot ( måske den flotteste thai, jeg har besøgt) og dejlig pige, kan kun komme med en anbefaling Hvad siger GMB? Hvad med service - vil du uddybe massagen, afslutning osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Iron man Skrevet 18. Juni, 2023 Er der nogle der ved hvornår hun rejser tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Damien 0 Skrevet 9. Juli, 2023 Hej ville lige høre om stedet er diskret og er der god parkering ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 922 Skrevet 9. Juli, 2023 og kan man kysse med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 381 Skrevet 9. Juli, 2023 Vildsvinet skrev, for 2 timer siden: og kan man kysse med hende? Da jeg besøgte hende i Horsens for et par måneder siden holdt hun sig i hvert fald ikke tilbage. Fik masser af dybe tungekys under sex-delen af besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
samsø 13 Skrevet 10. Juli, 2023 (edited) Ja det er diskret privat 2 time fri parkering ikke langt der fra. Redigeret 10. Juli, 2023 af samsø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 35 Skrevet 16. Juli, 2023 Hun skro Rakam den røde skrev, den 7.6.2023 at 14:45: Hej med jer Denne dejlige pige får lige en anmeldelse fra mig. Hun kalder sig Kate men af hvad jeg kan forstå har hun hedder Sum før https://annoncelight.dk/showad/362276 Jeg var forbi for nogle dage siden. Solen skinnede og alt var godt. I døren møder man en meget sød og imødekommende pige. Der var, ved mig, god karma fra starten (det er sq vigtigt for mig :-D ) Ser hun godt ud og er det hende på billederne?. Der kan jeg kun sige ja. Det er hende og hun er 10% smukkere i virkeligheden (og er i besiddelse af en af de strammeste numser i dk. Av av). “Strammeste numser..” der står ellers, at hun ikke gør anal, men måske det har ændret sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rakam den røde 42 Skrevet 17. Juli, 2023 Craw skrev, for 17 timer siden: Hun skro “Strammeste numser..” der står ellers, at hun ikke gør anal, men måske det har ændret sig? He he jeg kan se at det kan tolkes som at der var analsex indblandet. Det var der ikke. Jeg refererer udelukkende til at ballerne er super faste og sidder præcis der hvor de skal (men jeg er sikker på at det ville have været en fornøjelse hvis anal var en mulighed). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg