Hop til indhold

Rabat sugardaters.com?

Featured Replies

Skrevet

For tid til anden er der Rabatkoder til Sugardaters.com 

Er der nogle af jer der har en kode der virker nu?

På forhånd tak. 

Skrevet

@UnderSolen 

Hvis du tidligere har været abonnent, vil du fra tid til anden få tilsendt div. Tilbud/rabatter, på din tilknyttede Email.

Oftest 14dage for 7 dages pris eller lignende. Men det er ikke en "Voucher" som du efterlyser!! Men derimod et link..som kun DU kan bruge.

Skrevet

ja og 3 dage for en 10 er. men det er kun hvis du har en profil , som ikke har betalt, så prøver de at lokke dig ind efter et stykke tid

Skrevet
ild i piben skrev, for 8 timer siden:

@UnderSolen 

Hvis du tidligere har været abonnent, vil du fra tid til anden få tilsendt div. Tilbud/rabatter, på din tilknyttede Email.

Oftest 14dage for 7 dages pris eller lignende. Men det er ikke en "Voucher" som du efterlyser!! Men derimod et link..som kun DU kan bruge.

Har du fået tilsendt et af disse slags tilbud for nylig? Jeg har ikke modtaget dem i ret lang tid efterhånden, og jeg har ladet mit abonnement udløbe en del gange.

Skrevet

@Emptyman

Det er vist ved at være en måneds tid siden sidst. Husker ikke præcist, men jeg bilder mig ind at det er hver 8-10uge!? Oftest 14dage for 1 uges pris.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.