JohnnyC 32 Skrevet 7. Juni, 2023 Har aldrig fået en kønssygdom før, og har besøgt vel i nærheden af 50 kvindelige sexsælgere på den ene eller anden måde. Men jeg skal lige høre, jeg kører rutinen med kys, oralsex altid uden beskyttelse dvs både slikker fisse og får suttet pik uden. Slikker også røv men får dog aldrig selv slikket røv, og samleje er altid med kondom. Kommer ofte på kroppen af pigen men aldrig oppe i. Jeg har så ikke skyggen af symptomer selv af noget som helst, men har ikke fået taget test i 5-6 år pga jeg ikke har fundet det nødvendigt. Hvilke sygdomme kan jeg egentligt få på et realistisk plan når jeg køber sex? Forskellige former for Herpes? Hepatitis? Hiv(der skal vel stor kontakt med slimhinder ubeskyttet før det kan komme på tale ikke?). Der er vel også mange sexsygdomme eller kønssygdomme som det også hedder som næsten altid er synlige ikke? Forkølelsessår? Hvad har i andre fået som i kan advare imod både synligt og usynligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 7. Juni, 2023 (edited) Når du ikke er testet, kan du reelt være smittet med "alt" uden at vide det. At have en kønssygdom, samt at være smittebærer, medfører nødvendigvis ikke at man har mærkbare/synlige symptomer, som du selv er inde på. Alt er jo en balance mellem fornuft og hysteri, men med det antal besøg du har aflagt, samt du vælger at dyrke ubeskyttet sex, vil jeg nok selv lige ha fået en lille test. Jeg er sikker på lægen vil finde din årsag gyldig, dvs at antallet af ubeskyttet seksuelle oplevelser. Lægen vil ikke have primært fokus på om du har symptomer eller ej, selv om han nok vil spørge ind til det. Så daf du op til lægen og sig "jeg har haft ubeskyttet seksuel omgang med ca 50 glædespiger, må jeg be om en test" alt i alt er lægen langt bedre til at svare på dit spørgsmål, han vil nok også supplerer med et lille miniforedrag i sikker sex. NB: jeg får og giver også slikketure uden, jeg har dog kun få enkelte jeg aflægger besøg, samt lader mig jævnligt teste. har haft diverse kønssygdomme uden at have nogen former for symptomer. Redigeret 7. Juni, 2023 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 7. Juni, 2023 supplement Jeg har også oplevet at have haft saftig og gentagne seksuel og ubeskyttet omgang med en pige der var smittet, hverken pigen eller jeg var klar over smitte. ifm med pigens efterfølgende positive testresultat gav hun mig besked, jeg fik fortaget 2 test, en specifik for den enkelte sygdom, og senerer en mere bredspektret test. Jeg var ikke smittet. Så det er lidt ligesom at spille lotto, nogen gange vinder man andre gange taber man, og gevinst-størrelse har på ingen måder noget med indsatsen at gøre. Jeg har fået oplyst at det med lille sandsynlighed kan lade sig gøre at blive smittet med kønsygdomme, hvis alle de rigtige forhold er til stede, ved at sidde på et toiletsæde. Dog er vi ude i at der er større chancer for at vinde en tur til månen, eller blive smittet med korona af en mad en kineser har savlet på og sendt til Danmark. Og selv om man bruger kondom/beskyttelse kan man stadig risikerer at blive smittet med et eller andet, hvis ikke kønssygdom så noget andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 7. Juni, 2023 Selvom du bruger gummi kan du få både herpes og kønsvorter (kondolymer). Jeg mener det faktisk er relativt almindeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 7. Juni, 2023 (edited) NoobGPexplorer skrev, for 40 minutter siden: Selvom du bruger gummi kan du få både herpes og kønsvorter (kondolymer). Jeg mener det faktisk er relativt almindeligt. herpes kommer i flere varianter herpes simplex (forkølelsessår) herpes labialis (også forkølesessår) herpes gestationis som slet ikke er hepes, men ligner herpes herpes genitilais (den sexuelle, der sidder på tissetøjet, numsen og i halsen og diverse andre sjove steder) herpes zoster (helvedesild/reaktiveret skoldkopper) og en hel række andre herpes, det var lige dem jeg kunne huske (jeg har haft(har) et par stykker af dem selv.) "Har" da man aldrig kommer af med herpes, sygdommen uanset gren går i dvale og venter... og er den i udbrud kan nogle af dem smitte, andre smitter ikke. mange går rund med en "sovende" herpes variant, helt uden at vide det, og helt uden at smitte nogen (da det ikke er i udbrud) udbruddet kommer først den dag hvor immunforsvaret kommer i bund ved en eller anden anden sygdom. ens for dem alle er de udseende/symptomer ligner de hinanden, nogen af dem smitter nærmest ikke, andre smitter af helvede til, nogen af dem overføres seksuelt, nogen af dem ikke. at det er herpes er derfor kun en mængdebetegnelse for en masse forskelligt, ligesom transportmiddel dækker over en blandet gruppe af ting der kan flytte sig med noget på/i/bagefter/under. Redigeret 7. Juni, 2023 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juni, 2023 (edited) JohnnyC skrev, for 5 timer siden: Har aldrig fået en kønssygdom før, og har besøgt vel i nærheden af 50 kvindelige sexsælgere på den ene eller anden måde. Men jeg skal lige høre, jeg kører rutinen med kys, oralsex altid uden beskyttelse dvs både slikker fisse og får suttet pik uden. Slikker også røv men får dog aldrig selv slikket røv, og samleje er altid med kondom. Kommer ofte på kroppen af pigen men aldrig oppe i. Jeg har så ikke skyggen af symptomer selv af noget som helst, men har ikke fået taget test i 5-6 år pga jeg ikke har fundet det nødvendigt. Hvilke sygdomme kan jeg egentligt få på et realistisk plan når jeg køber sex? Forskellige former for Herpes? Hepatitis? Hiv(der skal vel stor kontakt med slimhinder ubeskyttet før det kan komme på tale ikke?). Der er vel også mange sexsygdomme eller kønssygdomme som det også hedder som næsten altid er synlige ikke? Forkølelsessår? Hvad har i andre fået som i kan advare imod både synligt og usynligt? Du har helt sikkert fået HPV virus, som kan udvikle sig til cancer, mange bærer den virus i kroppen og det er den mest alm form for kønssygdom ( har jeg fået fortalt af lægerne på Bispebjerg ) Det som er mest uhyggeligt er alle de mænd som bærer hpv og tar det med hjem til deres kone og smitter dem . Hpv virus har ingen symptomer, men kan komme kønsvorter i stressede perioder og det er et virus man aldrig kommer af med, ligesom herpes . Redigeret 7. Juni, 2023 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnnyC 32 Skrevet 7. Juni, 2023 Okay men ja jeg har jo nogle skavanker i forvejen, og sådan er det nok i den tid vi lever i at MANGE af os bærer rundt på noget kronisk sygdom, smitsom osv. Men jeg har faktisk til dato aldrig set nogle med noget synligt. Men usynligt hvem ved, sikkert. Risikoen er vel stor jo flere partnere man har. Jamen det er et emne der ikke så ofte bliver belyst herinde, og min viden er ikke særlig stor hvad der smitter præcis hvordan og hvornår derfor jeg spørger. Jo man kan finde det på nettet men nogle gange er det lidt mere givende også at få svar af ligesindede som her på eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juni, 2023 JohnnyC skrev, for 37 minutter siden: Okay men ja jeg har jo nogle skavanker i forvejen, og sådan er det nok i den tid vi lever i at MANGE af os bærer rundt på noget kronisk sygdom, smitsom osv. Men jeg har faktisk til dato aldrig set nogle med noget synligt. Men usynligt hvem ved, sikkert. Risikoen er vel stor jo flere partnere man har. Jamen det er et emne der ikke så ofte bliver belyst herinde, og min viden er ikke særlig stor hvad der smitter præcis hvordan og hvornår derfor jeg spørger. Jo man kan finde det på nettet men nogle gange er det lidt mere givende også at få svar af ligesindede som her på eroguide. Går ud fra du er en voksen mand og kender risikoen ved skiftende partner, iøvrigt så smitter hpv også, selvom man bruger kondom, kan sågar smitte ved dybe tungekys, så alt har en risiko, det vi foretager os, når det er sagt, så skal vi også huske at leve, sålænge vi bruger vores sunde fornuft . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnnyC 32 Skrevet 7. Juni, 2023 FeetLoverKbh skrev, for 5 timer siden: Går ud fra du er en voksen mand og kender risikoen ved skiftende partner, iøvrigt så smitter hpv også, selvom man bruger kondom, kan sågar smitte ved dybe tungekys, så alt har en risiko, det vi foretager os, når det er sagt, så skal vi også huske at leve, sålænge vi bruger vores sunde fornuft . Ja og det er jo sikkert bare noget jeg/vi må lære at leve med risikoen og så det man eventuelt får sidenhen. Ja jeg er en voksen mand, 30+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg