Hop til indhold

Delicious Loren - Kolding

Featured Replies

Skrevet

Det er et stykke tid siden Loren er blevet anmeldt, så jeg tænkte at min første rigtige anmeldelse skulle være af hende ;)

https://annoncelight.dk/showad/292307

Stedet er et kendt sted i Kolding, har tidligere besøgt Elena der. Godt og diskret med nem parkering ved et supermarked.

Kommunikationen var rigtig nem og god via SMS og opkald ved ankomst.

Loren åbnede døren - og foran mig stod supermodellen..! Jeg havde forespurgt at hun var blondine ved mit besøg, og det var hun selvfølgelig. :) 

Billederne er 100 % ægte, og Loren er 100 % ægte.

Loren er formentlig den smukkeste GP jeg har besøgt, hendes smil, øjne - hendes krop - alt spiller.

Akten startede med pirring, BJ, og så rundt i et par stillinger - med masser af øjenkontakt og berøring.

Første runde endte med udløsning på hendes bryster, og derefter afslapning med massage og snak.

Loren har også en masse at byde på interlektuelt, så også der kan man blive "tilfredstillet".

Vi skulle selvfølgelig også nå anden runde, så jeg gav lidt massage til Loren, og endte med at slikke hende bagfra - og så var vi vist begge klar til en doggystyle.

Det hele foregik med kondom, og der er fine badfaciliteter.

Sted: 10

Loren: 10

Akten: 10

Loren er vist taget videre til Aalborg, men skulle komme retur igen - håber det bliver snart - så det kan blive til et genbesøg :)

Brenner 

Skrevet

Har luret på smukke Loren, da hun var i Kolding, men frygtede hun holdt til et af de kedelige steder i byen, hvor bl.a. bad ikke tilbydes.

Dejligt det forholdt sig anderledes.

Skrevet
Listelømmel skrev, den 8.6.2023 at 00:23:

Har luret på smukke Loren, da hun var i Kolding, men frygtede hun holdt til et af de kedelige steder i byen, hvor bl.a. bad ikke tilbydes.

Dejligt det forholdt sig anderledes.

Actually all my guests are always invited to have bath procedures at my place, to feel comfortable.

So honey, you need to come and visit me for real!

kiss,muah

Redigeret af Lorenlove

Skrevet

Jeg må tilslutte mig OP.

For i dag skete det som jeg igennem flere måneder har haft som mål, nemlig at besøge @Lorenlove. Og wow. Bare wow!

Jeg vidste via hendes mange billeder hvad jeg nogenlunde gik ind til, men da jeg dukkede op, måtte jeg alligevel knibe mig selv i armen, for hun er om muligt endnu smukkere end nogen billeder nogensinde ville kunne retfærdiggøre.

Ligesom @brenner beskriver, er hendes øjne og smil bare i særklasse. Og selvfølgelig en fantastisk krop.

Min største bekymring før besøget var at når der er varmt vejr, så bliver jeg sådan lidt ekstra liderlig, hvilket i sin tur ofte betyder jeg ikke holder så længe som normalt. Og når man så tilmed besøger Loren, så havde jeg der allerede en udfordring varmt vejr eller ej. Jeg delte min lille bekymring om dette med Loren, som viste forståelse og lige vidste hvordan den situation skulle takles. Og man må sige at hun virkelig kan sit kram. Min bekymring blev gjort til skamme, og vi nåede igennem repertoiret.

Skulle jeg komme med et minus var det mig selv, for hun er så rolig og nem at have en god samtale med, at jeg af uforklarlige årsager plaprede løs som en papegøje på speed.

Jeg glæder mig allerede til næste gang, for tro mig, jeg kommer helt sikkert tilbage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.