Hop til indhold

Recommended Posts

Min ryg og mine skuldre var stive og knudrede af infiltrationer efter meget skrivebordsarbejde. Jeg opsøgte Lyngby Thai Massage, som ligger hyggeligt på den lange Lyngbygårdsvej i udkanten af Lyngby nord for København. Havde hørt at den kvindelige ejer, som hedder Puangpich, skulle være en meget dygtig massør.

Ja, mon ikke.

Den smilende, lille, men bomstærke dame vidst præcis, hvad det handlede om. Av for s. hvor hun kunne sætte de albuer og fingre ned i alle de ømme punkter, der hvor det gjorde allermest ondt - og, skulle det vise sig, godt. 

- Bare rolig, sagde hun midtvejs, da jeg ømmede mig igen. -  Vi skal have renset ud i det her. Det skal nok gøre godt. Bagefter.

Jeg gik derfra, fornyet, forynget og også lidt forført af den easy going professionalisme, som jeg mødte hos Puangpich. Stor anbefaling herfra. Min hidtil bedste massage. Jeg kommer tilbage. Synes allerede at jeg trænger til endnu en tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 26 minutter siden:

Enig. "Glemte" det igen. Hjælp mig lige. 

https://lyngbythaimassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 10 timer siden:

Det ser meget grønt ud .. ingen extra service ? 

Der er næsten frit valg af de normale extra ydelser for Thai massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan få det hele der - men det undre mig hvordan i er kommet frem til at hun er lækker??????????

der er jo ikke mere pat på hende end der er pik på en vandrotte ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champ1 skrev, for 5 timer siden:

Man kan få det hele der - men det undre mig hvordan i er kommet frem til at hun er lækker??????????

der er jo ikke mere pat på hende end der er pik på en vandrotte ! 

Hvad du synes er godt/lækkert/dejligt.......... er ikke retvisende for at det er det eneste rigtige!!

Smag og behag er forskelligt og skal som sådan respekteres!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 23 timer siden:

Hvad du synes er godt/lækkert/dejligt.......... er ikke retvisende for at det er det eneste rigtige!!

Smag og behag er forskelligt og skal som sådan respekteres!

Det bøvler du bare med - ! 

stiller bare spørgsmålstegn hvor det lækre er :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champ1 skrev, 1 time siden:

Det bøvler du bare med - ! 

stiller bare spørgsmålstegn hvor det lækre er :) 

Du er vist en trold.  
vi er mange der faktisk tænder på små bryster 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er satme på og har en besynderlig frembrusende personlighed (på en god måde). Meget flirtende, piller meget. Det skal man være til. Jeg ved ikke præcis hvor gammel hun er, men hun er nok slut 40'erne, men har en krop som en 25 årig. Hvis først hun har fristet dig nok til at betale for ekstra ydelser én gang, så ved fremtidige besøg vil hun forsøge ihærdigt med mersalg. Det er gamet, og hun tager det med et smil hvis du formår at modstå. Være obs på at hun kan finde på at skrive og ringe til dig hvis du siger til hende at du er single og hun syntes det er for længe siden du har været hos hende, eller hvis du uden held har prøvet at få en aftale i hus den ene dag, så kan hun finde på at skrive den næste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg som trådstarter diskret gøre opmærksom på, at det var en god dybdegående massage, jeg fik på alle mine infiltrationer i ryg, nakke og skuldre hos Lyngby Thai Massage. Gamle skader som har plaget mig årevis. Det gjorde ondt, og jeg ømmede mig, men det hjalp. Fremragende ekspert-arbejde, udført med godt humør og hjertevarme.:) Og det var præcis det, som jeg anmeldte. Intet andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår trådstarters undren. En positiv anmeldelse af en god massage hos en dygtig massør (uagter hvad hun ellers tilbyder), udvikler sig til usædvanligt nedladende kommentarer om kvindens bryster og meget andet. Hun havde fortjent, at trådstarters anmeldelse om ikke stod alene, så i hvert fald bare var blevet fulgt op af kommentarer, der handlede om hendes massage - ikke hendes udseende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til alle de hellige 

Nu heder dette site jo ikke ERO guide uden grund, og Thai evalueringen angår vel alt det damen tilbyder.

Hun er meget dygtig til massagen unden på nogen måde at nå top 5 hos mig, og dygtig til at lokke med mersalg … hvor der ikke mangler noget

Men igen er hun langt fra toppen af thai oplevelser  og snakker vi rene glædespige services er hun næppe på top 500 

Been there done that …. But we all have much different taste … go go 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 6 minutter siden:

 og snakker vi rene glædespige services er hun næppe på top 500 

 

Hvilke er de 499 som kommer først? Fortæl fortæl!

 

Happy69luke skrev, for 7 minutter siden:

But we all have much different taste … go go 

Not me!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...