Hop til indhold

Recommended Posts

Med det vejr vi har nu, tænker jeg det snart må være nogle unge Gade piger, der skal ud og luftes.. 

Nogle der har god erfaring med unge Gade piger og hvor de "opholder" sig nu om dage 

Er det stadig området omkring Istedgade og Halmtorvet / Ingerslev Gade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bange for, at du er 30 år for sent ude :) Halmtorvet og Ingerslevsgade er blevet pæne gader nu uden piger.

Istedgade består primært af nogle afrikanske piger, som tager røven på dig. Der er et par østeuropiske piger, som er helt ude af trist med vikeligheden. sidst blev jeg tilbudt et blowjob til 1000 eller blow og sex for 3000 - i bilen altså :) 

Du kan være "heldig" at rende på en Dansk pige, som lige skal bruge peneg til en pibe coke, men men men...

Husk at skrive, hvis du finde  noget spændende...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 2 timer siden:

Jeg er bange for, at du er 30 år for sent ude :) Halmtorvet og Ingerslevsgade er blevet pæne gader nu uden piger.

Istedgade består primært af nogle afrikanske piger, som tager røven på dig. Der er et par østeuropiske piger, som er helt ude af trist med vikeligheden. sidst blev jeg tilbudt et blowjob til 1000 eller blow og sex for 3000 - i bilen altså :) 

Du kan være "heldig" at rende på en Dansk pige, som lige skal bruge peneg til en pibe coke, men men men...

Husk at skrive, hvis du finde  noget spændende...

 

Jeg er så en dem der er blevet taget i røven (og ikke på den gode måde) af de afrikanske piger og aldrig i mit liv skal jeg udsætte mig selv for den oplevelse igen:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 4 timer siden:

Jeg er så en dem der er blevet taget i røven (og ikke på den gode måde) af de afrikanske piger og aldrig i mit liv skal jeg udsætte mig selv for den oplevelse igen:blink:

Må man spørge hvordan de snyder? Var af tilfældigvis i Kbh søndags på bytur. I en halv brandert var jeg næsten på vej at følge med af de afrikanske piger til deres sted men gad ikke til sidst. Måske er godt beslut kan jeg forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, den 6.6.2023 at 23:12:

Jeg er bange for, at du er 30 år for sent ude :) Halmtorvet og Ingerslevsgade er blevet pæne gader nu uden piger.

Istedgade består primært af nogle afrikanske piger, som tager røven på dig. Der er et par østeuropiske piger, som er helt ude af trist med vikeligheden. sidst blev jeg tilbudt et blowjob til 1000 eller blow og sex for 3000 - i bilen altså :) 

Du kan være "heldig" at rende på en Dansk pige, som lige skal bruge peneg til en pibe coke, men men men...

Husk at skrive, hvis du finde  noget spændende...

 

Der er så ikke korrekt, der er ofte en del piger, både på Istedgade og sidegaderne

Og ikke kun afro- piger

Det var tilfældet så sent som sidste sommer, så den med 30 år, er nok mere din opfattelse, end facts

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 10 minutter siden:

Der er så ikke korrekt, der er ofte en del piger, både på Istedgade og sidegaderne

Ja, der er også en del østeuropæiske kvinder typisk tidligt på aftenen. En af dem gav mig et kram og huggede min telefon. Det var et dyrt møde og der var ikke engang sex involveret...;):blink:

 

Disclaimer: Jeg siger ikke at alle stjæler. Kun at den ene, jeg mødte, gjorde. Så det er ikke en genralisering over østeuropæiske kvinder

Redigeret af yrghh
disclaimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
kristensen2201 skrev, for 13 timer siden:

H17 der er der danske gadepiger billigt ..men som altid pas på pengepung tlf og ligende :) men har harft et par oplevelser der..

H17.. er fixehuset..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...