Hop til indhold
Din danske Girl Next Door

PUSSY PARTY SOMMER-EDITION PÅ PUSSY GALORES 27. JUNI KL. 16.30-18.30 3 PIGER

Recommended Posts

PUSSY PARTY SOMMER-EDITION PÅ PUSSY GALORES

Så inviterer vi igen alle jer skønne, frække mænd til et af de legendariske Pussy Partys på PG i Hellerup, og kickstarter sommeren med et hedt, frækt, vådt GB tirsdag den 27. juni. Du kan møde de tre flotte, frække og dejlige PG-piger Minna, Eva & Nicole Bülow.  

Gangbang, sex-fest, frækt get-together. Kært barn har mange navne. Men hvis du ikke kender konceptet, og er i tvivl om hvad vores Pussy Party går ud på, er du velkommen til at skrive til Nicole Bülow på EG eller mail. 

Der vil være massere lækker, fræk sex på kryds og tværs – og måske er I heldige, at vi også giver et lesbisk show! Vi glæder os i hvert fald til at hoppe i lækkert lingeri, små frække outfits og forkæle jer i 2 skønne timer ;-)

Vi holder den gode pris på 2500.- for 2 timer med 3 piger. Der vil være drikkevarer, lette forfriskninger, og selvfølgelig alt du behøver til Pussy Party. Et kort bad er muligt før og efter.

 

Minna: https://70210026.dk/minna

Eva: https://70210026.dk/eva 

Nicole Bülow: https://70210026.dk/nicole



Vi glæder os til at se nogle af alle jer, skønne frække mænd!  

 

PS. Vi går ikke op i hvor høj du er, men at du har en respektfuld attitude og er velsoigneret ;-)

 

Praktisk info

Tilmelding: Til Nicole Bülow via [email protected]

 

Dato: Tirsdag den 27. juni 16.30-18.30. Dørene åbner 15 min før, hvor du er velkommen til at checke-in.


Sted: Pussy Galores
Lyngbyvejen 231A

2900 Hellerup

Pris: 2500.- 

Depositum: Vi værdsætter altid depositum, så vi har en idé om hvor mange vi skal købe forplejning etc. til. Depositum kan indbetales efter aftale med Nicole Bülow via [email protected] direkte til Pussy Galores tirsdage, onsdage og torsdage mellem kl. 16-20. 


OBS! Vi tilbyder som altid kun sikker sex. 

# PussyParty #gangbang #Minna #Eva #NicoleBulow #PussyGalores #lesbisk #lesbiskshow #GB

 

 

Skærmbillede 2022-09-07 kl. 19.36.13.png

Skærmbillede 2023-06-06 kl. 18.08.19.png

Skærmbillede 2023-06-06 kl. 18.08.37.png

Skærmbillede 2023-03-07 kl. 16.52.13.png

niki billeder jul 2021-2.jpg

Skærmbillede 2023-06-06 kl. 18.12.03.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nysgerrig på om det bliver til noget. På PG’s hjemmeside kan jeg ikke finde noget. Ville gerne prøve et pussyparty og muligheden for at være med. 
Håber det finder sted. 
mvh

OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OT, @Oldtimer

Du skal være mere end velkommen til at skrive dig på gæstelisten. 

Indtil nu har vi afholdte alle vores planlagte Pussy Parties på PG i min tid, så jeg har ingen grund til at tro at dette ikke også skulle blive afholdt... Vi har allerede fået mange af pladserne booket, og jeg er sikker på at de sidste pladser også ryger :)

Du er velkommen til at sende mig en mail på [email protected], hvis du vil tilmeldes eller har flere spørgsmål.

God aften.

Dbh. Nicole 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Din danske Girl Next Door skrev, den 18.6.2023 at 20:59:

Vog jeg er sikker på at de sidste pladser også ryger :)

Det ser sgu rigtigt lækkert ud. Hvor mange pladser er der i alt ? 
Og er der stadig pladser tilbage ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @AndersJ

Der er pt. en håndfuld pladser tilbage :-) 

Vi holder en begrænsning på antallet af pladser, hvor alle får en god oplevelse. Men det præcise antal kan jeg desværre ikke give dig her, det håber jeg du forstår. 

Dbh. Nicole 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Din danske Girl Next Door skrev, for 3 timer siden:

Hej @AndersJ

Der er pt. en håndfuld pladser tilbage :-) 

Vi holder en begrænsning på antallet af pladser, hvor alle får en god oplevelse. Men det præcise antal kan jeg desværre ikke give dig her, det håber jeg du forstår. 

Dbh. Nicole 

Tak for info, jeg sender lige pm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stærkt fristet pga holdopstillingen.

Men da jeg er lidt elitær, kommer jeg bare til hver enkelt af jer for en individuel date...:wub:......inden længe..:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 6 timer siden:

Hej @AndersJ

Der er pt. en håndfuld pladser tilbage :-) 

Vi holder en begrænsning på antallet af pladser, hvor alle får en god oplevelse. Men det præcise antal kan jeg desværre ikke give dig her, det håber jeg du forstår. 

Dbh. Nicole 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 23 timer siden:

Stærkt fristet pga holdopstillingen.

Men da jeg er lidt elitær, kommer jeg bare til hver enkelt af jer for en individuel date...:wub:......inden længe..:P


Haha, ja, det virker da som nogle fine piger. Ligner en stærk opstilling. Et af de events, man lægger mærke til. Jeg ved dog ikke, hvor “elitær” som sådan jeg personligt ville sige, du var – også når jeg tænker på andre tråde. Hvilket er ment positivt – for i DK er folk ikke altid så glade for det. Men ja, man kan sikkert også besøge dem hver for sig som GP’er (får mig til at tænke på GB i forhold til at mødes bare GP og klient, hvilket jo er smag og behag – har stadig mit første GB til gode) :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære skønne mænd

Eva kan desværre ikke deltage på tirsdag, i stedet kommer min gode veninde, super frække & dejlige Vica <3

For dem der ikke har mødt hende endnu, kan I finde hendes profil hos PG her: https://70210026.dk/vica, elller se vedhæftede billeder.  

Der er stadig to pladser tilbage - skriv hvis du skal have en af dem ;-*

Vi glæder os til at se jer på tirsdag. 

 

Kys 

Minna, Vica & Nicole

På vegne af det legendariske Pussy Galores <3 

Skærmbillede 2023-04-05 kl. 20.44.10.png

Skærmbillede 2023-04-05 kl. 21.10.18.png

Skærmbillede 2023-04-05 kl. 20.44.38.png

Skærmbillede 2023-04-05 kl. 20.44.25.png

Skærmbillede 2023-04-05 kl. 20.44.32.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey skønne mænd

Vi har fået et par afbud, så der er et par ledige pladser, hvis man har lyst til at være med til vores Sommer Pussy Party på Pussy Galores med Minna, Vica & mig i dag - man skal bare komme til døren 16.30 ;)<3

Dbh. Nicole 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igår var vi for første gang ude for at en af pigerne udeblev. Det er vi rigtige kede af, for det gik naturligvis ud over vores Party - og derfor vil jeg endnu en gang gerne give et uforbeholdent undskyld for kun at kunne tilbyde to piger. Det betød også at vi selvfølgelig måtte sænke prisen. 
 

Vi kan alle sammen blive forhindret. Men at brænde af er aldrig okay - uanset hvilken rolle man har. Derfor vil jeg i fremtiden være mere striks i selekteringen af hvilke piger jeg inviterer med. Og så håber jeg, at vi aldrig kommer i den her situation igen. For det var virkelig træls og på ingen måde okay. 
 

Heldigvis fik vi en skøn aften alligevel. Og Vica & jeg nød virkelig at blive forkælet af masse dejlige mænd. Så aftenen endte trods alt godt alligevel. 

Vi glæder os til at se jer til et nyt party efter sommer <3

Dbh. 
Vica & Nicole B. 

Redigeret af Din danske Girl Next Door

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 3 timer siden:

@salla123 - #Sikkersex betyde sex med gummi. Så du kan forvente at vi tager jeres og vores egen sikkerhed seriøst og passer på hinanden. Også til vores Pussy Parties. 
 

 

OK men  gangbangs er nu mere  sjovt og ægte uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
salla123 skrev, den 28.6.2023 at 17:24:

OK men  gangbangs er nu mere  sjovt og ægte uden.

Jeg er helt uenig. Jeg synes det trækker ned når det er uden gummi. Dog synes jeg blow uden er fint nok og lækkert :) men sex unden til er gb er for mig et turn off. Denne diskussion hører dog ikke til her. Svare blot en gang så der er ligevægt i "med og uden" lejeren :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud
Din danske Girl Next Door skrev, den 28.6.2023 at 13:55:

@salla123 - #Sikkersex betyde sex med gummi.

For mig betyder #Sikkersex, garanti for et knald. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud
AndersJ skrev, for 23 timer siden:

Jeg er helt uenig. Jeg synes det trækker ned når det er uden gummi. Dog synes jeg blow uden er fint nok og lækkert :) men sex unden til er gb er for mig et turn off. Denne diskussion hører dog ikke til her. Svare blot en gang så der er ligevægt i "med og uden" lejeren :))

Da admin tilsyneladen mener at dit indlæg er ok (har anmeldt det mindre end 1 time efter du oprettede det), må det betyde at jeg kan fortsætte din afsporing.

Jeg er enig med @salla123 Sex er sjover og mere ægte uden gummi. Så nu står det 2:1 til uden gummi lejren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...