Hop til indhold
gamlingen

Jennifer - legendarisk rødtop, Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/343021

Så lykkes det at opleve Jennifer. En dejlig time med kys, nussen, kram og hvor er hun en lille lækker pige,

Små frække naturlige bryster, en lækker røv, et smukt ansigt ja og det røde hår, ja der er nu noget særligt over piger med rødt hår.

Hun er 100 % tilstede, søger øjenkontakt lige så snart det er muligt. Hendes flotte fisse var fantastisk at slikke - kunne tydelig mærkes at Jennifer kan li det orale (undervejs kom der også lidt ord, som jeg hørte som tilfredshedsytringer). Efter kondomet var kommet på krøb Jennifer på - så liderligt når pigen er så lille, at ens pik opleves som stor. Jennifer om på ryggen, benene op i vejret, så pikken igen ku glide ind i varmen. Så var det blevet tid til lidt blowjob - tror jennifer ku mærke, at jeg lige trængte til lidt stimulering. Stimuleret.foreslog  jeg om ikke det var tid til doggy, jo det var det. Jeg stående på gulvet og Jennifer på knæ tæt ved sengekanten - dejlig stilling, det nød min gamle pik og vist også Jennifer. Tiden var ved at være brugt, jeg kravlede op og sad på hendes mave. Hun rykkede kondomet af og gav mig forløsningen med sine varme hænder.

Helt sikkert et besøg der skal gentages - forstår godt at Jennifer har mange fans.

Tak Jennifer - vi ses lige pludselig, når din vagtplan passer med mine muligheder!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 13 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/343021

Så lykkes det at opleve Jennifer. En dejlig time med kys, nussen, kram og hvor er hun en lille lækker pige

Helt sikkert et besøg der skal gentages - forstår godt at Jennifer har mange fans.

Tak Jennifer - vi ses lige pludselig, når din vagtplan passer med mine muligheder!

Du er skøn:wub:.. Jeg takker for en rigtig fræk og dejlig time i dit vidunderlige selskab, og elsker idéen om gentagelse, så du er skam mere end velkommen<3.. Og mange tak for de utrolig pæne ord, og et dejligt litterært deja-vu:P:wub:

Tak for "kampen" så at sige:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 6.6.2023 at 18:03:

En dejlig time med kys

Kysser hun ? Jeg forstod, da jeg på et tidspunkt, havde hende i tankerne og kontaktede hende, at hun ikke kyssede - udover lidt tantekys???

Så af den grund lavede jeg ikke en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 3 timer siden:

Kysser hun ? Jeg forstod, da jeg på et tidspunkt, havde hende i tankerne og kontaktede hende, at hun ikke kyssede - udover lidt tantekys???

Så af den grund lavede jeg ikke en aftale.

Kyssene er ikke tungekys, men heller ikke tantekys. Blide sensuelle kys der passer godt til "stemningen" når pigen er Jennifer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...